Gdzie w wawie dobra kosmetyczka? (oczyszczenie cery)

1. Data: 2003-08-09 07:36:36

Temat: Gdzie w wawie dobra kosmetyczka? (oczyszczenie cery)
Od: "moniak" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z was sie orientuje gdzie w Warszawie jest dobra kosmetyczka?
Chcialabym zrobic oczyszczenie cery.
dzieki z gory
pozdrawiam
monia

1. Data: 2003-08-09 08:22:08

Od: "Graza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moge polecić Panią Joasie z salonu Oris na Ursynowie www.oris.waw.pl .
Graza

1. Data: 2003-08-11 10:43:34

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moniak" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos z was sie orientuje gdzie w Warszawie jest dobra kosmetyczka?
> Chcialabym zrobic oczyszczenie cery.

Ja polecam w CH Targowek Pania z salonu YR.
Nie pamietam imienia. Brunetka 160cm, mocno zarysowane brwi.
Bylam na oczyszczaniu twarzy polaczonym z masazem.

2h blogiej przyjemnosci.

m.

1. Data: 2003-08-11 20:16:59

Od: "Graza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam przy czyszczeniu robiony masaż (taki że tak się zrelaksowałam że
usnęłam :) ) i maseczkę na usta i na inne "zaniedbane" części
ciała...oczka...dekolt i reszta... Asia sama to widzi i proponuje takie
fajne zabiegi...

nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Blizna?
Polecam artykul (a wlasciwie fragment)