Lumene- co sądzicie?

1. Data: 2003-08-09 10:49:35

Temat: Lumene- co sądzicie?
Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki, które
wyjątkowo polecacie lub odradzacie?

Z góry dzięki

Asieńka z Bialegostoku

1. Data: 2003-08-09 11:11:30

Temat: Re: Lumene- co sądzicie?
Od: "ALFETTA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki, które
> wyjątkowo polecacie lub odradzacie?
>
> Z góry dzięki
>
> Asieńka z Bialegostoku

Witam!

Ja z Lumene mam cień do powiek i jestem naprawdę zadowolona.Nie kruszy
się,nie zbiera w załamaniu powieki.Polecam z czystym sumieniem.

Alfetta

1. Data: 2003-08-09 13:29:41

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki, które
> [...]
A ja mam sentyment do tej firmy, bo pierwsza moja kolorowa szminka była
właśnie Lumene, dzisiaj trudno mi porównywać, bo potem interesowały mnie
inne firmy, no ale generalnie byłam zadowolona.
Tak swoją drogą, to dzięki za przyponienie mi o tej firmie! :)))
Maga

1. Data: 2003-08-09 14:23:07

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asienka wrote:

>No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki, które
>wyjątkowo polecacie lub odradzacie?
>
>Z góry dzięki
>
>Asieńka z Bialegostoku

Miałam kiedyś podkład do twarzy; cud prawdziwy, że był wystarczająco
jasny (większość wygląda na mnie pomarańczowo). Już nie pamiętam czemu z
niego zrezygnowałam, chyba nie matowił, albo był zbyt przezroczysty,
albo coś w tym duchu. A to już zależy od indywidualnych preferencji.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-08-09 16:24:57

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w

> No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki,
które
> wyjątkowo polecacie lub odradzacie?

Mam z tej firmy tylko kredke do ust, konturowke znaczy sie :-) Bardzo
sobie chwale, jest w sam raz, ani za miekka, ani za twarda.

Gosia

1. Data: 2003-08-09 18:19:31

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Ula Kapała (u...@h...pl) dostałam taką:

> Już nie pamiętam czemu z
> niego zrezygnowałam, chyba nie matowił, albo był zbyt przezroczysty,
> albo coś w tym duchu. A to już zależy od indywidualnych preferencji.
> UlaK

A ja miałam podkład, który mnie zachwycił. Kupowany na wariata, gdy na
dzień przed ślubem z paniką stwierdziłam, że właśnie już nie mam się
wymalować :-). Nie pamiętam dokładnie serii, ale był fantasytczny i
kryjący i tak pięknie matujący, że w zasadzie nawet zwykłym pudrem
sypkim czy w kamieniu nie musiałam wykańczać makijażu.
I zupełnie nie wiem, czemu zamiast powtórzyć zakup, zachciało mi się
eksperymentów ze skutkiem marnym...

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

1. Data: 2003-08-09 21:27:47

Od: "gocha xxx" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<Ja miałam i mam w dalszym ciągu puder w kamieniu, jest super>

1. Data: 2003-08-10 15:06:34

Od: "Anuryca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem wielką fanką podkładów tej firmy.
Mają świetne kolory - jasne, naturalne.
Używam podkładu Velvet Matte nr 2 (Perfect beige) już chyba z czwarte
opakowanie i jestem bardzo zadowolona. Udało mi sie dobrać odcień idealny
dla
mojej cery. A sam podkład jest oil-free, ma filtry uva i uvb (niestety nie
podają faktora, ale w składzie na pierwszym miejscu wymieniona jest woda a
na drugim titanium dioxide), ładnie kryje, ładnie matuje; minusem może być
to że jest dość tępy i szybko zasycha na twarzy, więc mogą być problemy z
jego rozsmarowaniem. Ja sobie z tym radzę ak, że nakładam podkład na nie do
końca wsiąknięty krem (Iwostin z filtrami) i zawsze udaje mi się go równo
rozsmarować.
Miałam też od nich kontórówkę do ust - i też byłam z niej b. zadowolona -
miękka i też bardzo naturalny kolor.

Pozdrawiam
Anuryca

1. Data: 2003-08-10 16:09:10

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisała
> No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki, które
> wyjątkowo polecacie lub odradzacie?

A ja polecam lakiery do paznokci. Mam taki jeden juz ze 3 lata (w sumie nie
wiem po co bo nie uzywam, kolor nie pasuje) ale wcale nie zgestnial i
wyglada jak nowy ;) Tak go trzymam z ciekawosci ile jeszcze przezyje hihi

1. Data: 2003-08-11 17:18:15

Od: "Kropka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, jeszcze nic od nich nie mialam. Macie jakieś kosmetyki, które
> wyjątkowo polecacie lub odradzacie?

Ja od dawna używam podkładu i nie mam zamiaru zmieniać, bardzo dobrze kryje
i nie jest tłusty. Więc moge go spokojnie polecić.

Gdzie w wawie dobra kosmetyczka? (oczyszczenie cery)
nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Blizna?
Polecam artykul (a wlasciwie fragment)
Pytanie o Avon