Panie będą wiedziały :)

21. Data: 2005-07-13 10:51:10

Temat: Re: Odp: Panie będą wiedziały :)
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 12 Jul 2005 23:21:21 +0200, na pl.rec.dom, a&B napisał(a):

> Mastercook PFD-113IP z Wrozametu Wrocław. Przy okazji jak oceniacie tą
> firmę. Na rynku jest taki wybór że zgłupiałam kiedy przyszło mi się
> zdecydować. Z początku planowałem kupić Whirpool'a Są składane na Słowacji i
> podobno często się psują.

Mastercook to lepsza luib gorsza przecietnosc na rynku polskim (tam jest
idiotyczny sposob wlaczania np. wirowki - zamiast wcisnac przycisk - trzeba
wycisnac - latwo sie pogubic), wlasciwie loteria albo bedzie dlugo sluzyc
albo bedzie padac po troche, ogolnie sprawia wrazenie "plastikowej" pralki
i nie trudno ja obdarzyc zaufaniem, a ma te same problemy co stare polary,
czyli tu i owdzie padnie pompa, to zamykanie wody, to guma sie wykruszy od
drzwi i bedzie lekko cieklo... ja swojego mastercooka dostalem w prezencie
slubnym wiec patrze na niego przez palce, sluzy mi juz ponad 2 lata ale nie
uzywam go jakos bardzo intensywnie

22. Data: 2005-07-13 11:40:14

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jul 2005 12:51:10 +0200, Ormianin <o...@c...epf.pl>
wrote:

>idiotyczny sposob wlaczania np. wirowki - zamiast wcisnac przycisk - trzeba
>wycisnac - latwo sie pogubic

Ja mam Ardo i jest tak samo, jakos nie mialam z tym nigdy problemu,
moze na poczatku mnie to zastanowilo.
Wszystko wlacza sie przez wycisniecie :)

--
Sabina

23. Data: 2005-07-13 12:14:41

Temat: Re: Panie będą wiedziały :)
Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tylko te kilogramy to są kilogramy suchego "wsadu" a nie mokrego. Ja
do
> wąskiej pralki o pojemności bębna 3 kg tez wkładam 3 pary jeansów, więc
myślę
> że to 5 kilogramowej można spokojnie więcej. A jeśli chodzi o
nierównomierne
> rozkładanie w bębnie to właśnie im mniej prania tym gorzej. Teraz te
wszystkie
> nowoczesne pralki spokojnie radzą sobie z tym problemem.

Kurcze, a moja nowoczesna sobie srednio radzi. Zwlaszcza z doplukiwaniem
tylu par jeansow wtloczonych naraz.Zreszta niech sprobuje. Jesli pralka
wytrzyma, nie bedzie halasowac przy wirowaniu (dokladnie slysze, kiedy moja
jest przeladowana ;), a spodnie beda idealnie wyplukane i odwirowane, to
niech pierze. Do pewnych rzeczy trzeba dojsc metoda prob i bledow :)

--
giga

24. Data: 2005-07-19 07:52:14

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Wczoraj kupiłem sobie pralke automatyczną, i jak to z tym praniem jest.
(...)
tak szczerze mówiąc to do wszystkiego musisz dojść doświadczalnie, zwłaszcza
jeśli chodzi o skuteczność prania
także wypełnienie pralki rzeczami - ja doświadczalnie dobrałem tak, że
wyraźnie się mieszają przy jego obrotach
zacznij od połowicznego wypełnienia i z każdym praniem zwiększaj ilość - u
mnie przy ok 3/4 wyskości bębna (nie pojemności !) jest OK

proszków i płynów używaj tyle ile napisali na ich opakowaniach - wbrew
pozorom większa ilość proszku nie zwiększa skuteczności prania

np. ja używam płynów do prania bo mam wrażenie że się lepiej rozpuszczają w
wodzie ale zastanawia mnie brak w formie płynnej tak znanych proszków jak
Vizir czy Ariel (ja używam Persilu) - może to jednak nie najlepszy pomysł ?
Może środki w płynie mają tych dodatków antywapiennych ?

rokko

Gdzie czyscic posciel welniana
Calgonit3w1
odnowienie balkonu