Piąte wspieraj materialnie...

11. Data: 2003-12-23 08:46:11

Temat: Re: Odp: Piąte wspieraj materialnie...
Od: "Enable" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:bs6qq7$8n8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Enable" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> ---------------------------
> Można uprzejmie dowiedzieć się komu odpowiadasz, bo z mojego układu
> wątków nic nie wynika...?
> --
> Zbig A G
Najmocniej przepraszam Ciebie i wszystkich użytkowników za swoją gapowatość
i brak umiejętbności w pisaniu - nie doszedłem jeszcze do końca co i jak -
to żadne wytłumaczenie, ale tylko takie mam - proszę o wybaczenie. Moje
posty nie trafiły tam gdzie powinny. JEszcze raz serdeczne przepraszam.
Pozostaję w przyjaźni
Enable

12. Data: 2003-12-23 13:02:00

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to żadne wytłumaczenie, ale tylko takie mam - proszę o wybaczenie. Moje
> posty nie trafiły tam gdzie powinny. JEszcze raz serdeczne przepraszam.

Jakie to ładne, a takie proste. Miejmy dla siebie właśnie taką życzliwość i
to stale, nie jedynie od święta.
Pozostaję w przyjaźni
Dorota

ciekawostka - rowery
Niewidoma babcia
Rozwazania na koniec 2003 roku
Syndrom baraku
Ostateczne Rozwiazanie na 2003 rok (dla mkarwana)