Prawa człowieka.

11. Data: 2000-06-28 16:33:59

Temat: Re: Odp: Prawa człowieka.
Od: "RST" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))))
Jesli tylko nie ma miesa - to tych wszystkich Expertow da sie wytrzymac.
Czasem mysle, ze bez nich by bylo nudno.
--
RST
Ps.: Odnosnie innych grup niz wgpw.

12. Data: 2000-06-28 20:42:51

Temat: Re: Prawa człowieka.
Od: jerzu <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jun 2000 20:46:36 GMT, "Dariusz" <t...@f...onet.pl>
wrote:

(...)
>o, jakim jest taśma z nagraniem naszej rozmowy, wsadziłaby rozmówcę na długi
>e lata za kratki.

Ciebie trzeba wsadzić za kratki - i to nie więzienne ale szpitala
psyhiatrycznego.

Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@t...pl
--
http://jerzu.topnet.pl - The X-Files, prawa Murphy`ego
http://zloty.supermedia.pl - zloty Internetowych Klubów Moto

13. Data: 2000-06-28 22:05:49

Od: "Hans" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

futszaK (w pracy) napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...rubikon.net.pl>...

[sposób na experta]

>killfile :->

KF należy się raczej spamerom, którzy nawiedzają tą grupę od czasu do czasu,
expert pisze w charakterystyczny sposób tylko dla siebie, ale trudno jego
wypociny uznać za spam. Poza tym ktoś mu na newsach ostatnio robi koło
"pióra" podszywając się.

pozdrawiam Hans

14. Data: 2000-07-01 22:14:53

Od: "Witold Andrzej Markow (Dundee)" <w...@P...CO.TO.lo9.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hans napisał...

> Poza tym ktoś mu na newsach ostatnio robi koło
> "pióra" podszywając się.

Niejaki Jacek sie podszywa pod Ex*.ksiezyc

Dundee

Re: Polish pharmacy degree, eccepted in Germany?
dawca szpiku
Re: Pytanie o transplantacje organow
Bole prawej strony brzucha
Galwanizacja gardła