Prośba o "Gyrosa i Pampuchy"

1. Data: 2000-03-18 15:42:27

Temat: Prośba o "Gyrosa i Pampuchy"
Od: "Włodek" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku! Czy ktoś z obecnych zna przepis na "gyrosa" pieczonego na obrotowym
urządzeniu gastronomicznym? Wszędzie podają przepis na patelnię. Przy okazji
może ktoś sprzeda mi przepis na dobre "pampuchy" na parze. Za pomoc z góry
serdecznie dziękuję!
v...@k...net.pl

1. Data: 2000-03-20 06:53:21

Temat: Re: Prośba o "Gyrosa i Pampuchy"
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodek napisał(a) w wiadomości: ...
>Ratunku! Czy ktoś z obecnych zna przepis na "gyrosa" pieczonego na
obrotowym
>urządzeniu gastronomicznym?

To nie jest wlasciwei przepis tylko firma dostarczajaca zamrozone bloki
miecha.
Z tego co mi wiadomo sa torozne gatunki baraninki i czegos tam jeszcze
ukladane warstwami

Marek

1. Data: 2000-03-20 23:08:42

Temat: Odp: Prośba o "Gyrosa i Pampuchy"
Od: "Robert" <r...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Włodek <v...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:DtNA4.9090$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
okazji
> może ktoś sprzeda mi przepis na dobre "pampuchy" na parze. Za pomoc z góry

A mógłbyś podesłać ten przepis (gyros) na patelnię ?
Moja się jeszcze nie obraca :)

--
pozdrawiam, Robert

1. Data: 2000-03-23 12:12:25

Od: "Ella" <e...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
okazji
> może ktoś sprzeda mi przepis na dobre "pampuchy" na parze. Za pomoc z góry

Czesc,
Nie wiem, czy juz dostales przepis na priv, ale na wszelki wypadek wklepie
przepis na "pampuchy" , czyli kluski na parze:

Skladniki:
2 szklanki maki
5 dkg drozdzy
2-3 jajka
lyzka masla ( lub smalcu)
1/2 szklanki cieplego mleka
1 lyzka cukru

A teraz: do mleka dodaj drozdzy, maslo, lyzke cukru i jedna lyzeczke maki.
Wymieszaj, niech sobie zaczyn rosnie
Po wyrosnieciu do maki i jajek ( + obowiazkowo szczypta soli!) dodaj zaczyn,
wyrob ciasto i odstaw do wyrosniecia ( To troche trwa, musi ciasto dobrze
wyrosnac!)
Jak wyrosnie, formuj kulki i gotuj je na parze. One jeszcze w trakcie
gotowania rosna!
Smacznego
Ella

1. Data: 2000-03-25 11:19:20

Od: "Włodek" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ella bardzo Ci dziękuję zapewne będą smaczne.
Ponawiam prośbę do Szanownych Grupowiczów, może ktoś zna przepis jakiego
użyć mięsa i przypraw do pieczenia gyrosa na obrotowym rożnie.
Pozdrawiam Włodek.

1. Data: 2000-03-28 14:18:02

Od: "Master" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do knajpy koles
Użytkownik Włodek <v...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Yg1D4.7039$4...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-28 20:17:05

Od: "Kasia L." <U...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Master <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ua3E4.8398$a...@n...tpnet.pl...
> idz do knajpy koles

Istnieje cos takiego jak netykieta, byloby milo (i taniej:) gdybys sie do
niej stosowal :)

Kasia L.

1. Data: 2000-03-29 13:40:28

Od: "Joanna" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponawiam prośbę do Szanownych Grupowiczów, może ktoś zna przepis jakiego
> użyć mięsa i przypraw do pieczenia gyrosa na obrotowym rożnie.
> Pozdrawiam Włodek.

prawdziwego gyrosa robi sie z baraniny

Pampuchy natomiast ja osobiscie kupuje w sklepie i sa naprawde dobre, dodaje
cieply sos owocowy i juz. Po co bawic sie w robienie, no chyba ze chcesz
wiekasza ilosc, pogrzebie w przepisach, bo kiedys takowy przywiozlam prosto
z gor, kiedy jeszcze mieszczuchy z wielkich miast nie mialy pojecia o
pampuchach, a wlasciwie parowcach (wlasciwa nazwa) i przesle.
pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2000-03-29 17:15:39

Od: "Włodek" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu nie wiem w czym problem do czego tu netykieta (sprecyzuj o co ci
chodzi), może sama skończysz dyskusję w knajpie kotuś
Użytkownik Kasia L. <U...@o...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8br94t$2df$...@i...cyf-kr.edu.pl...

1. Data: 2000-03-29 19:48:50

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz do knajpy koles

Z tego co wiem, to wiekszosc budek z gyrosem uzywa mrozonych gotowcow.
Wyspecjalizowane firmy dostarczaja takie 5-10 kg, tylko nadziac i piec.
A to smakowo na pewno nie to co oryginalny

Przemyslaw Koziarski

picca prawie darmo
kiszenie zuru ?
kawa po karaibsku - prosila Jola Backiel
Ciekawostki kulinarne z Toronto
Jedzeniowy WEBsite