Re: Odp: Skad katalog Avonu?

From: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Odp: Skad katalog Avonu?
Date: Wed, 28 May 2003 18:07:07 +0200

"news.onet.pl" wrote:

1. Tnij cytaty

> Droga Liu,

Lio

> pisałam odpowiedź do wypowiedzi ISI więc może powstrzymaj swój wielce
> złośliwy jęzorek....

A ja napisałam odpowiedz na Twój post, na szczescie nie mozes zmi tego
zabronic.

> Zdajesz mi się bardzo niesympatyczna po tym wystąpieniu....

I owszem, bo nie lubie tak chamskich osob jak Ty.

> Czy taka kipiąca złość nie zaszkodzi Ci na urodę?

Zupełnie, ale nie martw sie o mnie.

> chyba, że już jej...stosując kiepskie kosmetyki..nie posiadasz...hehe

Tak, wiem, powinnam codziennie rano sama przygotowywac sobei tonik i krem.

> Ciebie zdecydowanie wolę unikać i ...nie pozdrawiam.
> Renata:)

Mozesz mnie unikac,
miej jednak pewnosc ze ja sie ustosunkuje do kazdej Twojej chamskiej
wypowiedzi tutaj.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656