Trendy w ogrodach

401. Data: 2003-10-04 10:49:53

Temat: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Woynowski <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...
> Elfir!
> Zawsze uważałem i uważam że dobry architekt krajobrazu czy projektant
ogrodów,
> to człowiek z duszą artysty, tworzący swoje prace nie na zamówienie, lecz
Jesli nie na zamowienie to z czego zyje? Sprzedawanie wlasnych pomyslow
absolutnie nie kloci sie z "praca na zamowienie". Czy Rembrant jest artysta?
Wszystkie jego prace byly malowane w pogoni za pieniedzmi (prowadzil dosc
hulaszczy tryb zycia), jako zamowienie m.in bogatych mieszczan
holenderskich. Co wiecej, ci patroni dyktowali mu co ma namalowac i w jaki
sposob - pozostaly listy miedzy malarzem a jego mecenasami. Wiele jego
obrazow nosi slady wielu korekt, bo nie podobaly sie klientom.

> moja propozycja, stwórz własny niepowtarzalny styl, jakiś
charakterystyczny
A skad wiedza, ze go nie mam? Widziales jak projektuje?

Elfir

402. Data: 2003-10-04 10:52:34

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bli0p4$141$...@n...news.tpi.pl...

> Zależy pewnie od tego czy zaimpregnowane i z jakiego drzewa drewno
> pochodzi.
> Moje siedziska - pnie w ogrodzie wytrzymały cztery lata.
Nie byly z debu? ;-)

Elfir

403. Data: 2003-10-04 14:21:05

Temat: Re: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

> poza
> Nie bylabym az tak konserwatywna. Czy to znaczy ze ogrody angielskie
> powstaja tylko i wylacznie w Wlk. Brytanii?
>
> Elfir

Między ogrodami angielskimi i japońskimi jast jednak ogromna róznica
Majdeckiemu chodziło o to że w ogrodach japońskich niemalże każdy element ma
swoją symbolike obudowany jest masą znaczeń jasnych io czytelnych jedynie dla
japończyków i ludzie spoza tej kultury nie rozumieja japońskich ogrodów...
Majdecki doszedł do takich wniosków po wizycie w Japonii...

Jack

404. Data: 2003-10-05 21:37:42

Temat: Odp: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dla
> japończyków i ludzie spoza tej kultury nie rozumieja japońskich ogrodów...

Ale to wcale nie znaczy, ze japonczyk nie moze stworzyc japonskiego ogrodu
poza Japonia.

Elfir

405. Data: 2003-10-05 21:38:59

Temat: Re: Trendy w ogrodach
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie byly z debu? ;-)
:)
dab na powietrzu prochnieje i jest zzerany przez robactwo
prawie rownie szybko jak inne drewno
:)
swojej wytrzymalosci nabywa dopiero w wodzie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

406. Data: 2003-10-05 21:38:59

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

407. Data: 2003-10-05 21:49:01

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:018601c389cd$9025c040$347e63d9@d3h6c1...

> zaczelas bardzo ladnie ( feng shui,rozdzkarstwo, zyly wodne)
> ale przy Twoim 'zauroczeniu' fantazy
> przy Twoim nickaname
> jak mozesz nie wierzyc w krasnoludki
Jest roznica miedzy bajkowymi krasnoludkami (tymi od sierotki Marysi) a
germanskimi karlami (np. tych ze Zlota Nibelungow) lub angielskimi "dwarf" -
krasnoludami (np. z Tolkiena)

Elfir

408. Data: 2003-10-05 21:49:51

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:018701c389cd$90f85280$347e63d9@d3h6c1...

> swojej wytrzymalosci nabywa dopiero w wodzie
Toc trza bylo wpierw namoczyc ;-)
A cedr?

Elfir

409. Data: 2003-10-05 23:22:52

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:bli0p4$141$...@n...news.tpi.pl...

> Nie byly z debu? ;-)

Z moich dębów to najwyżej tyczki można zrobić;-)

Marta

410. Data: 2003-10-06 06:56:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Toc trza bylo wpierw namoczyc ;-)
> A cedr?
:)
cedr to nie nasze rodzime drewno
a z debem nie wystarczy namoczyc go
on musi miec staly kontakt z woda
debowe palisady byly polewane caly czas woda
:)

nawóz do tuj
modliszka
Rozmaitosci powakacyjne