WOŚP - PŁACE

71. Data: 2005-01-09 20:17:38

Temat: Re: WOŚP - PŁACE
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:005301c4f685$568163a0$d4b7010a@aalde8e7h21i7u..
.

> - ok, ale najpiew udowodnij ze sie myle.

Nie - sekundę, każdy normalnie funkcjonujący system prawny uznaje kogoś za
winnego po udowodnieniu winy. A nie odwrotnie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

72. Data: 2005-01-09 20:24:06

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że ja o tym nie wiem.

- ja dzis jade na spotkanie do kosciolka i ciebie tez zachecam.

pozdrawiam
Arek

Właśnie, niedziela, kościółek, no moze przed kościókiem - bo w mojej okolicy
wszystkie z kilkunastoma schodami.
Jakoś wózkowiczów tam nie chcą ;-(((
Najblizszy dostępny któwy znam - to w małej wiosce ok 45 km.

A tak apropo
pracy w niedziele,

bezrobotni też chcą mieszkać ;-)))
byle tanio i z...malutką praca dorywczą
Tu przejęłam chyba role Caritasu, PAH'u i innych pomagających ???

mozna i być w kosciele i jeszcze popracować i pomoc ludziom w gorszej
sytuacji.
Cztero osobowa rodzina wprowadzi sie już nie długo. A pracę będzie miał
ojciec jak rozpakuje się i zadomowi.

Pozdrawiam - zadowolona z życia
Ono

73. Data: 2005-01-09 20:37:06

Od: "m@lwe ..." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powyższa suma oznacza płacę NETTO (do ręki) ok. 2200 zł. Nie mam
> wrażenia, by to było jakoś specjalnie STRASZLIWIE dużo jak na
> wykwalifikowanego pracownika. To jest pensja mniej więcej
> wykwalifikowanej sekretarki w Warszawie. Nie ma się więc czym
> podniecać, jak myślę.

POPIERAM! Dobre słowa. Tu naprawde nie ma czym sie emocjonowac, inne są
pensje w Warszawie, inne w Pipidówce. To niska średnia z warszawy.
Wykwalifikowana księgowa zarabia (żąda) ok 10tys netto, jeśli nie więcej, za
mniej nie przyjdzie do pracy i leżysz.
Odejmij koszt fachowych pracowników i dla sekretarki wyjdzie nawet nie 2200
netto a 1200. I co?
A księgową zatrudnić trzeba, bo trzeba, i nie ma co filozofowac.

74. Data: 2005-01-09 20:39:39

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Wiem, że taki Caritas działajacy cicho i bez specjalnego rozgłosu
> przez cały rok pomaga wielu, bardzo wielu ludziom i obraca wiekszymi
> niż Owsiak pieniędzmi.
[...]

Mógłbyś podać źródło, bo czytałem odwrotne opinie
ciekawy jak jest naprawdę?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

75. Data: 2005-01-09 20:42:16

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwestia przeliczenia kosztów i cen za usługi. A sprzątaczki z obcych firm,
> jest to piękny przykład tylko i wyłącznie chamskiego pozbycia się
> problemów
> pracowniczych, nie ma zwolnień etc. Oni tylko wypowiedzą umowę o usługi,
> inni będą świniami i je zwolnią. Bank jest wtedy czyściutki jak łza.
>

> --
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

I do tego pracują za psi grosz, bez urlopu po kilka lat - bo na umowę
zlecenie i ...
bez prawa głosu - bo im jej nie przedłużą ;-(((
W Poznaniu w 99% są to zakłady pracy chronionej i biorą dodatkowo
dofinansowanie z PFRON. Płaca minimalna.
Wiem o takim, który kupił dla siebie z tych pieniędzy aparat do dializy -
stoi w biurze i w tym czasie nie przeszkadza sie prezesowi !!!
Dializa dla jednej osoby na koszt wszytkich tam pracujących.
Pamiętacie - nie dawno była nawet mowa o tej firmie, a ilu z Was tam
pracuje? i opłaca ze swojej pracy niezby jawne dochody i cele? Cisza?
Bez komentarza
Ono

76. Data: 2005-01-09 20:42:26

Temat: Re: Odp: WOŚP - PŁACE
Od: "m@lwe ..." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak. Mogę zostać za darmo premierem albo choćby tylko ministrem.I założę
> się, że nie wydam ani grosza na swoje utrzymanie.
> HuSadam

Wolałabym nie, niezły cyrk byłby, no chyba, że masz odpowiednie kwalifikacje
do tego rodzaju pracy.

77. Data: 2005-01-09 21:00:34

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mógłbyś podać źródło, bo czytałem odwrotne opinie
> ciekawy jak jest naprawdę?

Sam znalazłem:
http://caritas.pl/download/raporty/cp2003.pdf
http://www.wosp.org.pl/fundacja/finanse/bilans2003.p
hp
i z tego wynika, że jest zupełnie inaczej niż piszesz
ale może Ty wiesz coś, czego ja nie wiem i coś pominąłem?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

78. Data: 2005-01-09 21:43:34

Temat: Odp: WOŚP - PŁACE
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Przeanalizujmy więc. Moja wypowiedź jest nieprawdziwa.
> Oznacza to więc, że ......
>Adam Pietrasiewicz
========
No dobrze - przeanalizujmy, ale nieco staranniej. Będe cytował dla lepszego
zrozumienia.
A.P.: "Oznacza to, że zajmowanie sie milionami jest dokładnie tak samo
ważne
> jak zajmowanie się workiem kartofli i nie ma znaczenia w zasadzie, kto
> się tym zajmuje."

Odp. HuSadam: Przecież nie idzie wcale o to czy zajmowanie sie milionami
jest ważniejsze od zajmowania się ziemniakami. Spór bowiem dotyczy czegos
zupełnie innego. Mianowicie, czy jeżeli człowiek jest uczciwy, to trzeba mu
podsypywać forse, żeby ugruntować jego uczciwość, oraz czy - jeżeli mamy do
czynienia ze złodziejem, podsypywanie mu kasy zapewni nam nagłą jego
przemiane w człowieka uczciwego. Otóż w swym krótkim podsumowaniu -
"logiczne ale nieprawdziwe" potwierdziłem jedynie, że zdanie jest poprawne
pod względem logiki oraz składni, natomiast niesie przesłanie nieprawdziwe.
Albowiem - człowiek uczciwy bedzie uczciwym w każdej sytuacji a złodziej
będzie kradł również w każdej sytuacji. Nawet jak już uskłada worek złota.
Wekslowanie idei przewodniej w kierunku "co jest ważniesze - czy zajmowanie
sie milionami czy ziemniakami" nie ma tu przeciez nic do rzeczy.
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841

79. Data: 2005-01-09 21:44:34

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:crs13j$1cp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Do tego:
> http://www.wosp.org.pl/fundacja/finanse/bilans2003.p
hp
> i jeszcze
> http://www.wosp.org.pl/fundacja/finanse/bilans2002.p
hp

> O tym rozmawiamy.
> Co tam pisze - ano że całkowity bilans WOŚP wyniósł 41 067 710,01 zł
> Przy takiej kwocie koszta administracyjne wyniosły 2 202 275,31 zł
> czyli 5,36%.

Wolontariusze zbierają pieniądze za frico, członek zarządu pracuje z ok 10
000 miesięcznie, plus komputer, plus komórka.
Może do tego samochód.

80. Data: 2005-01-09 21:49:52

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 09-stycznia-2005 o godzinie 22:43:34 h...@i...pl
napisał/a
> [...]
>Wekslowanie idei przewodniej w kierunku "co jest ważniesze - czy zajmowanie
>sie milionami czy ziemniakami" nie ma tu przeciez nic do rzeczy.

Otóż nie jest to do końca prawda.

Po to, aby zarządzać takimi sumami trzeba być uczciwym A NA DODATEK
dobrze jest być dobrym fachowcem.

Tacy ludzie kosztują. Kosztują DUŻO.

I tyle.
Adam Pietrasiewicz