WOŚP - PŁACE

151. Data: 2005-01-14 12:48:25

Temat: Re: WOŚP - PŁACE
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
news:004001c4f80c$acb11940$a9a660d9@terminal...

> [...]
Millerem",
> bo
> >

> A niezupełnie, niezupełnie... Uczciwy człowiek w uczciwy sposób nie może
> uczciwym kraju zarobić w ciagu 20 lat takich miliardów. Jest to po prostu
> fizyczna i biologiczna (gdyby sie nawet puszczał za pieniądze)
niemożliwość.
> HuSadam

Gdyby się puszczał - pewnie nie. Ale gdyby działał w nieco innej branży -
myślę że spokojnie.
Prosty przykład - firma Microsoft istnieje na rynku mniej niż 20 lat, a
Gates posiada jakby ciut więcej kasy niż Kulczyk.
Takich przykładów znalazło by się setki.

LM

152. Data: 2005-01-14 14:13:10

Temat: Odp: WOŚP - PŁACE
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Prosty przykład - firma Microsoft istnieje na rynku mniej niż 20 lat, a
> Gates posiada jakby ciut więcej kasy niż Kulczyk.
> Takich przykładów znalazło by się setki.
> LM

Poniewaz argument jest trudny do obalenia, wstrzymuje się z odpowiedzią aż
do przemyślenia równie rozsądnej odpowiedzi.
Pozdrawiam
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

153. Data: 2005-01-14 22:32:25

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@r...au> napisał w wiadomości
> WOŚP - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
> przyjrzałem się trochę sprawozdaniu finansowemu Fundacji za 2003 r.
> Na koniec 2003 r. Fundacja zatrudniała
[...]
> Przeciętne miesięczne wynagrodzenie członka zarządu fundacji wynosi
> 9235,71 zł
[...]

Witam!!
Nie bede sie rozpisywal. To sa slowa do autora tego postu i do tych ktorzy
tak mysla. Od razu zaznaczam, ze nie czytalem tego calego watku, tylko
przeczytalem ten post i jezeli powtorze kogos slowa, to sorrki!!
A wiec co do kosztow WOSP, to jezeli bym mogl, to zaplacilbym Owsiakowi 5 x
wiecej za to co On zrobil!! Tu nie wystarczy wymyslic akcje, trzeba miec
sile zeby ja wdrozyc w zycie, a WOSP gra juz od 13 lat!! I to nie jest
terytorialna akcja, to rozrasta sie poza krajem!! Ile On dzieci uratowal!!!!
Ile dzieci zawdziecza Mu zdrowie!! I kto to pisze?? Ludzie ktorzy sami maja
klopoty ze zdrowiem!! Szkoda gadac...
Zbierz chodz 1 % tego co Owsiak zebral, to wtedy pogadamy...

Pozdrawiam
Frank

154. Data: 2005-01-15 16:32:00

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
maja
> klopoty ze zdrowiem!! Szkoda gadac...
> Zbierz chodz 1 % tego co Owsiak zebral, to wtedy pogadamy...

Rozumiem, ze płace członka zarządu w tej wysokości uznaje Pan za normalne.

155. Data: 2005-01-17 21:12:33

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze płace członka zarządu w tej wysokości uznaje Pan za normalne.

Spojrz na to ile dzieci dzieki Niemu zyja. Koszty WOSP, to nawet nie jest
promil tego co oni dali tym dzieciom. Zycie nie ma ceny!!

Pozdrawiam
Frank

156. Data: 2005-01-18 08:15:37

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

> Spojrz na to ile dzieci dzieki Niemu zyja. Koszty WOSP, to nawet nie
jest
> promil tego co oni dali tym dzieciom. Zycie nie ma ceny!!

Zgadzam się z Panem, życie nie ma ceny.
Tak jest gdy idzie Pan do lekarza który ma swój prywatny gabinet.
Idzie Pan do niego i płaci ile zażąda.
WOŚP to nie prywatna instytucja, ale fundacja działająca tylko dlatego, ze
inni dali na jej działalność pieniądze.
Fundacja powinna więc ograniczyć swoje wydatki do niezbędnego minimum.
Także i płace swoich pracowników.

157. Data: 2005-01-22 11:27:43

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inni dali na jej działalność pieniądze.
> Fundacja powinna więc ograniczyć swoje wydatki do niezbędnego minimum.

WOSP zbiera duze pieniadze i aby je upilnowac i rozsadnie wydac, to niestety
musi poniesc jakies koszty!! I dlatego publikuja swoje sprawozdania, zeby im
nikt nie zarzucil, ze pieniadze gdzies znikaja.

To jest wszystko co mam do powiedzenie i koncze ta dyskusje, bo ona do
niczego nie prowadzi. Wyrazilem swoja opinie i to wszystko. Jezeli myslisz
inaczej masz do tego prawo.

Pozdrawiam
Frank

!!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??