!!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??

1. Data: 2005-01-08 17:50:59

Temat: !!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??
Od: "Paweł Sarzała" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

Wiem ze temat tego posta brzmi troche dziwnie ale jestem juz bardzo
zdesperowany.

Przedstawie swoja sytuacje
Mam 27 lat. 5 lat temu mialem wypadek samochodowy po ktorym poruszam sie na
wozku inwalidzkim. Obecnie doszedlem juz do takiej sprawnosci fizycznej ze
studiuje na AGH w Krakowie i mieszkam w dostosowanym pokoju akademickim.
Niestety mam spory problem, ktory spedza mi sen z powiek. Rok temu kupilem
wozek za ok 4 tys a NFZ dofinansowal go tylko w kwocie 1600 zl. Reszte
musialem dolozyc z wlasnej kieszeni. Niestety z powodu moich rozmiarow (195
cm wzrostu i 110 kg wagi) w tej chwili jest on w stanie oplakanym. Lozyska
sa pozacierane, urywaja sie sruby - wiecej on stoi zepsuty niz na nim
jezdze. Nastepny przysluguje mi dopiero za pare lat. Niestety nie moje
skromne srodki finansowe (renta socjalna) nie pozwalaja mi na zakup nowego
wozka a nie chce z tego powodu przerywac studiow.

Czytalem kiedys w gazecie ze jest taki biznesman lub organizacja ktora
pomaga niepelnosprawnym sprzedajac im wozki inwalidzkie za symboliczna
zlotowke.

W zwiazku z tym mam pytanie. Czy ktos moze slyszal o tym ?? Czy ktos wie o
czym mowie ??

Jesli tak to bardzo proszeo o dpowiedz na liscie lub na priva
s...@i...pl

Z gory serdecznie dziekuje

--
Pawel Sarzala
IV rok AGH

2. Data: 2005-01-08 19:20:53

Temat: Re: !!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Sarzała" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czym mowie ??
>
> Jesli tak to bardzo proszeo o dpowiedz na liscie lub na priva
------------------
Witam
Czytałałam, również o pewnym biznesmenie, który przywiózł już 3 Tiry wózków
inawidzkich z Niemiec i rozdawał ON. Było to podane w jednym z
czasopism...ale w tej chwili nie mogę odnależć tego atrykułu :(.Jeżeli nie
uda mi się odnależć, to nazwę czasopisma i adres prześlę Tobie,a wówczas
możesz poprosić redakcję o podanie adresu...Naprawdę byłoby szkoda,by wózek
stanowił przeszkodę w studiowaniu...
Parę dni temu, również na TVN był program o dobroczynnej akcji tejże
osoby...
Pozdrawiam
Bogusława

3. Data: 2005-01-08 19:34:05

[...]