Wycieczka do Keukenhof

1. Data: 2000-02-11 10:20:11

Temat: Wycieczka do Keukenhof
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Tak sobie myslę, że w majowy długi weekend możnaby się wybrać
do Holandii do ogrodów Keukenhof(i nie tylko). Byłoby to tydzień przed
wyjazdem organizowanym przez biuro Safiri.
Przy ograniczonym programie możnaby sie zmiescić w 5 dniach.
Cena według wstępnych szacunków też mogłaby być niższa.
Czy byłby ktos zainteresowany?
Krzysztof

1. Data: 2000-02-27 02:15:40

Temat: Odp: Wycieczka do Keukenhof
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> Tak sobie myslę, że w majowy długi weekend możnaby się wybrać
> do Holandii do ogrodów Keukenhof(i nie tylko).
Byłam ,jest pięknie.
A zaraz w pobliżu można zobaczyć całe hektary kwitnących tulipanów.
Holandia warta jest obejrzenia ,szczególnie ogrody.
PozdrawiamTeresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com
t...@f...onet.pl
0...@p...com
ICQ 35970875

1. Data: 2000-02-28 15:34:29

Temat: Re: Odp: Wycieczka do Keukenhof
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dulczek napisała:

> A zaraz w pobliżu można zobaczyć całe hektary kwitnących tulipanów.
> Holandia warta jest obejrzenia ,szczególnie ogrody.

Obawiam się, że wycieczka nie dojdzie do skutku z powodu braku chętnych
do towarzystwa. We dwie osoby to się jednak nie bardzo opłaca.
Krzysztof

1. Data: 2000-03-02 09:40:10

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dulczek wrote:
> PozdrawiamTeresa Dulczewska - Dulczek

Witam po raz pierwszy w tym roku po czterech miesiacach milczenia :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-03-03 19:21:35

Od: "Malgorzata Wrzosek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Holandia warta jest obejrzenia ,szczególnie ogrody.

Ja jestem chetna na wycieczke nigdy nie bylam w Holandii.
Ps
Dawno nie pisalam bo nie bylam w W-wie

Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-03-04 02:10:48

Temat: Odp: Odp: Wycieczka do Keukenhof
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Witam po raz pierwszy w tym roku po czterech miesiacach milczenia :-)

> Dzięki za powitanie, na razie muszę ograniczyć pisanie, bo do przeczytania
mam prawie te cztery miesiące.
A ponieważ podczytuję nocami, to w pewnym momencie rozsądek nakazuje
przerwać.
Serdecznie ozdrawiam
Teresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com
t...@f...onet.pl
0...@p...com
ICQ 35970875

A może by tak basen w ogrodzie ...
jednak kwitna
Fauna & Flora w Internecie - ciekawy serwis WWW
Nawilzacze
RE: brzoskwinie i inne drzewka