Z serii: Jak sie pozbyc

11. Data: 2003-10-16 08:36:37

Temat: Re: Z serii: Jak sie pozbyc
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> Czy z tym pieprzem to zart, czy na powaznie?

Poważnie - na psy czy koty działa.

> Ja od biedy moge chodzic do
> piwnicy w masce (mam alergie na pieprz, a konkretnie jego zapach
> wywoluje u mnie niemile reakcje), bo jelsi dziala, to kupie chyba to
> hurtem. A jaki: bialy, zielony czy cayenne? ;)

Zwykły, najtańszy mielony pieprz - chyba czarny on jest :-)

Krycha&Co(ty)

12. Data: 2003-10-16 08:39:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> (...)
> Ojej, az mi sie strasznie smutno na poczatek dnia zrobilo na wspomnienie
> o tej malej kuleczce (bo to naprawde byl maluszek).

Znalezione kocie miauleństwa można zanosić do niektórych lecznic
weterynaryjnych. Ostatnio zaniosłam na Ksiązęcą parotygodniowego
maluszka. Potem zresztą znalazłam mu miejsce, ale doktor przyjmując
kociaka nie wiedział nic o mojej miłości do wąsatego bractwa :-)

Krycha&Co(ty)

13. Data: 2003-10-16 09:39:02

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja tez nie lubie kotow

(ciach)

Znam takich, co w podobnych okolicznościach zaczęli koty lubić. Po
prostu nie mogli bez wyrzutów sumienia patrzeć, jak zwierzę ginie
i...
niepodziewanie okazało się że nie tylko da się je lubić, ale nawet
BARDZO lubić.
Czasem nie lubimy czegoś, czego nie znamy...

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2003-10-16 10:48:38

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Krystyna Chiger wrote:
> Znalezione kocie miauleństwa można zanosić do niektórych lecznic
> weterynaryjnych.
Wiesz...kto mogl przypuszczac, ze jakas gnida tak postapi. Miseczka mial
postawiona w takim miejscu, ze nikomu nie zawdzal. Spal sobie przy niej
i tylko jak juz kogos wyczul, to czmychal gdzies wciemny kat. Ale byl
naprade taki dziki, "rasowy" dachowiec, wiec z szasnsa na dobrego lowce
gryzoni. A do tego mial tak piekne oczka... Nawet moja mam bardzo nie
lubiaca kotow (wstret glownie przez sasiadke wypuszczajaca swojego na
noc na korytarz - on urzadza koszmarne koncerty i zalatwia sie na
wykladzine mojej mamy), jak zabaczyla tego mikrego dachowca, to sie
napatrzec nie mogla. gdybym wiedziala, kto tak zrobil, to bym temu
wredziuchowi na leb napuscila jakies towarzystow milosnikow zwierzat
albo cos.

Pozdrawiam,
robal.

15. Data: 2003-10-16 12:04:23

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2003-10-20 20:49:26

Temat: Odp: Z serii: Jak sie pozbyc
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

Dla osob nie gustujacych w kotach istnieje terrier - male to, a zajadle na
szczury.
Kiedys stosowalo sie fretki i mangusty, ale to chyba u ciebie odpada?

Elfir

17. Data: 2003-10-21 09:03:08

Temat: Re: Odp: Z serii: Jak sie pozbyc
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Elfir wrote:
> [...]
> szczury.
> Kiedys stosowalo sie fretki i mangusty, ale to chyba u ciebie odpada?
Odpada kazdy inny zwierz (uznaje zwierzaki w domach z ogrodami, a nie
blokach - inaczej jest to wedlug mnie meczenie stworzenia).

Pozdrawiam,
robal.

18. Data: 2003-11-01 21:04:01

Temat: Odp: Odp: Z serii: Jak sie pozbyc
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Odpada kazdy inny zwierz (uznaje zwierzaki w domach z ogrodami, a nie
> blokach - inaczej jest to wedlug mnie meczenie stworzenia).
Szynszyla tez? ;-))

Elfir

help !
do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc