akacja czy robinia?

41. Data: 2005-01-31 19:53:16

Temat: Re: Odp: akacja czy robinia?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Współczuję, historia z naszymi rocznikami i naszych kubków smakowych, razem
> z nami trafi pod trawnik. A Ty do PRL-u nie odwołuj się bo nie wiesz o czym
> klikasz. Nie byłeś, nie żyłes, nie doświadczyłeś to zamilcz bo nie wiesz o
> czym fanzolisz. [...]

Przeciez, Skrybunku drogi, Jack sobie zartuje, wiec na niego nie krzycz.
A juz dosc dawno (prawdopodobnie 2200-2300 lat temu) napisano te slowa:

Nie mow: "Co za przyczyna jest, ze dawniejsze czasy lepsze byly, niz obecne?"
bo glupie jest takie pytanie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

42. Data: 2005-01-31 20:09:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:M0wLd.77454$re1.21849@fe2.columbus.rr.com...

> Przeciez, Skrybunku drogi, Jack sobie zartuje, wiec na niego nie krzycz.

No chyba, że tak. To wrzeszczeć po smarkulu nie będę.

> A juz dosc dawno (prawdopodobnie 2200-2300 lat temu) napisano te slowa:
>
> Nie mow: "Co za przyczyna jest, ze dawniejsze czasy lepsze byly, niz
> [...]
Jak zwykle walnąłeś mnie plecami o zol. (po górniczemu fanzoląc).
:-)))
Pozdrawiam serdecznie Michale
skryba
Ps. Nie tak dawno dowodziłeś, że nie ma głupich pytań.????

43. Data: 2005-01-31 20:11:01

Temat: Odp: Odp: akacja czy robinia?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ctm09r$n3$...@n...onet.pl...
> To ja, Dirko, Kasia, Jerzy i kilkoro jeszcze na tej grupie możemy coś o
> czasach tzw. komuny pogawędzić,

Ja uroczyście protestuję przeciwko takiemu bezczelnemu postarzaniu Kasi i
stawiania jej w jednym rzędzie ze starcami! :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Pozwolę sobie upomnieć Cię co do tematyki Twojego listu.
Ta grupa fajna była i jeszcze jest bo unikamy dyskusji politycznych, które
tylko dzielą.
Łączą nas ogrody i niech tak zostanie.
J.

44. Data: 2005-01-31 21:00:56

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik skryba ogrodowy <z...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:ctm09r$n3$...@n...onet.pl...
>
> Ja uroczyście protestuję przeciwko takiemu bezczelnemu

bezczelny sam jesteś

> postarzaniu Kasi i
> stawiania jej w jednym rzędzie ze starcami! :-(

Może Ty starcem się czujesz, bo ludzie, ktorych wymienić sie ośmieliłem
nijak starczości swej w postach nie podkreślali.
Kasię nie w szeregu starców stawiam lecz w szeregu ludzi doświadczonych i
rozumnych. Dlatego Ciebie w tym szeregu nie umiejscowiłem.
> [...]
> Pozwolę sobie upomnieć Cię co do tematyki Twojego listu.
> Ta grupa fajna była i jeszcze jest bo unikamy dyskusji politycznych,

Unikanie nie znaczy eliminacji. Żywy jestem bez względu na to czy się Tobie
to podoba czy nie. Mądrzejsi od Ciebie na tej grupie dawno powiedzieli, że
wolno mówić tutaj co się chce, ale napewno nie jest zabronione wypowiadanie
tego co się czuje. Cenzurę możesz sobie stanowić na swej winnicy. To forum
grupowe od roku już nie jest Twoją prywatną własnością. Czas się z tą
świadomością oswoić. Lepsze jest wrogiem dobrego. Prawdziwa swoboda lepszą
jest od swobody.

> Łączą nas ogrody i niech tak zostanie.
> J.

Ogrodnik, działkowicz, bywalec grupy nie uprawia na księżycu tylko tu na tej
ziemi.
Nie jest wolny od polityki, która zewsząd go otacza, a często dotyczy
bezpośrednio.
Chcesz pouczać? Idź do tych palantów w sejmie
a od pouczania mnie półtora .... w bok.
Pierwszym upierdliwcem do mnie na grupie rok temu się ustanowiłeś
i dalej masz zamiar tak się w stosunku do mnie stanowić?
Wtedy grzecznie zapytałem "komendancie czy to przesilenie wiosenne"
Jeszcze sobie nie odpuścileś. Widać długo Cię to trzyma.
Twoje 186 cm bardziej dystyngowane być winno.
Winoroślowo temat ujmując. Ponoć wino łagodzi obyczaje.
Szkoda, że nie w Polszcze.
Znajdujesz słomkę u mnie pod lasem
a u siebie belki pod nosem nie widzisz.
Zrób przysługę policjantom.
Że Boletusowego pożegnania Ciebie sprzed
kilku miesięcy nie wspomnę.

Pozdrawiam
skryba

45. Data: 2005-01-31 21:02:47

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:M0wLd.77454$re1.21849@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Nie mow: "Co za przyczyna jest, ze dawniejsze czasy lepsze byly, niz
> obecne?" bo glupie jest takie pytanie.

Hejka. A odpowiedź na to pytanie jest wbrew pozorom prosta. Dawniejsze
czasy były lepsze, bo wtedy byliśmy młodzi. :-)
Pozdrawiam juwenilnie Ja...cki
PS Podobno nie ma głupich pytań, a są tylko głupie odpowiedzi. :-) Ciekawe,
kto się myli, czyżby Grecy?

46. Data: 2005-01-31 21:29:40

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam juwenilnie Ja...cki
> PS Podobno nie ma głupich pytań, a są tylko głupie odpowiedzi. :-)

Filozofowie powiadaja, że to nie pytania sa głupie. To ludzie głupi zadają
czasami pytania,
na które udzielać odpowiedzi się nie godzi.
:-)
pozdrawiam pogodnie
skryba

47. Data: 2005-01-31 21:32:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Ps. Nie tak dawno dowodziłeś, że nie ma głupich pytań.????

Nie pamietam. Pamiec mam dobra, ale krotka.
Za to wiem, ze nie ma glupich pytan, sa tylko glupi ludzie,
ktorzy je zadaja :-)

Pozdrowienia,
Michal

48. Data: 2005-01-31 21:59:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ctm66g$hmn$...@n...onet.pl...

Nie wiele zrozumiałeś z tego co napisałem. Cóż, rozumienie pisanego jest
sprawą osobniczą i medycyna jest tu bezradna.
Myślę, że nie wpadłeś jeszcze na to, ze istnieją specjalistyczne grupy
zajmujące się poruszaną przez Ciebie a tutaj niestosowną problematyką jak na
przykład pl-soc-polityka, pl-soc-psychopaci itp. To coś dla Ciebie.
A to jest jednak miła, cywilizowana grupa pl-rec-ogrody. I niech taką
zostanie.
Janusz
PS
KF

49. Data: 2005-01-31 22:02:16

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skryba
Czy Ty wogóle czytasz to co sam napiszesz?

Wychowany w PRL-u ...niestety
Jack

50. Data: 2005-01-31 22:03:16

Temat: Re: Odp: Odp: akacja czy robinia?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2005 22:59:50 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> Nie wiele zrozumiałeś z tego co napisałem. Cóż, rozumienie pisanego jest
> sprawą osobniczą i medycyna jest tu bezradna.

Zwłaszcza bezradna w sytuacji gdy pacjent bardzo chce żyć:D

Pozdrawiam
Marta

oferta nasion
reklama dla firm ogrodniczych