botanica

11. Data: 2003-03-03 21:25:53

Temat: RE: botanica
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of aira

> 2. uprawianie winorośli albo marzenia o nich
> czy to jest konieczne, czy nie wystarcza marzenia o przetworach z
> winorosli?

Zostań przy marzeniach, winorośle to marginalne tematy tej grupy :-)

> to chyba sie juz wstepnie zapoznalismy....
> magda
Narazie z bezsennymi i nie wszystkimi, Tadeusz zaczyna o 23,30 ;-)
:-) Bogusław

12. Data: 2003-03-03 21:44:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...

> [...]
lista?

> Tutaj rządzą Kobiety :-) My tylko słuchamy i staramy sie nie narazić....
> :-)
> :-) Bogusław zalękniony.

I uciekamy na skalniak, pomiędzy mikrusy?

Basia zaciekawiona niezwyczajną płochliwością różnych stworzeń:-)

13. Data: 2003-03-03 21:44:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Kazdy pisze co chce.
> 2. Pierwszy post w watku powinien miec zwiazek z ogrodami.
> 3. Nie nalezy krytykowac niepoprawnej polszczyzny, chyba,
> ze ktos uzyje formy "winogron" w mianowniku liczby pojedynczej :-)
> 4. Nie nalezy sie obrazac i uciekac z grupy.
> 5. Nie nalezy obrazac innych. Z tym, ze trzeba wyczuc tolerancyjnosc
> adresata. Na przyklad Januszowi mozna napisac, ze winogrona
> sa obrzydliwymi chwastami do niczego sie nie nadajacymi - on i tak
> zrozumie, ze zartujesz :-)
>
> Ktos jeszcze cos doda?

Naturalnie.
8. W związku z punktem nr 1 z listy Janusza i w związku z rozwinięciem
domyślnym punktu nr 2 z listy powyżej - nie należy pić kawy lub herbaty
czytając listę.

KNK, Basia.

14. Data: 2003-03-03 22:24:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
>
> Chciałeś oczywiście napisać "winorośla" ??? Bo winogrona to przecież
> wytworne owoce. Już kiedyś to ustaliliśmy... :-))))

Oczywiscie chcialem napisac "winorosle". Przepraszam.
Na szczescie z malinami nie ma tego klopotu. Owoc malina
i roslina malina (i dziewczyna jak malina). Widac malinami
zajmuja sie rozsadniejsi ludzie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2003-03-04 03:14:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: ...

Magdo, nie przejmuj sie lista Janusza. Ja polowy (lub wiecej) kryteriow z
tej listy nie spelniam, a jednak mniej lub wiecej ujawniam sie na liscie.

Pozdrawiam nocna pora,
Bpjea

PS: trzeba nam ludzi zajmujacych sie botanika, bo moze znajda odpowiec na
wiele pytan od czasu do czasu mnie nurtujacych. Z drugiej strony teoretycy
beda przeciwwaga dla praktykow.

16. Data: 2003-03-04 06:13:32

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam

http://ogrod.mm.com.pl

Uszanowanie
Jacek

17. Data: 2003-03-04 07:22:37

Temat: Odp: botanica
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Magdo

> a co to?

Ja też nie wiem co to.
Kaśka

18. Data: 2003-03-04 07:55:55

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Witaj Magdo

> Ja też nie wiem co to.
> Kaśka

Jerzy dawno temu ustalin nagrode "Kołka ogrodowego"
O ile dobrze pamietam tylko raz go wręczono :-)
:-) Bogusław

19. Data: 2003-03-04 09:12:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b415m2$h3j$...@n...news.tpi.pl...

> Magdo, nie przejmuj sie lista Janusza. Ja polowy (lub wiecej) kryteriow z
> tej listy nie spelniam, a jednak mniej lub wiecej ujawniam sie na liscie.

Bogusław juz przeciez napisał, że kobietom pozwalamy na więcej. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2003-03-04 11:47:46

Temat: Re: Odp: botanica
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bogusław juz przeciez napisał, że kobietom pozwalamy na więcej.
> :-)))

Ja to sobie wydrukuje i powiesze nad komputerem :-)))

A wracajac do tematu - witaj Magdo!
Botaniczna sila fachowa zawsze sie przyda :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz., tez botaniczna
PS. Ze tak wscibsko zapytam: czym sie botanicznie zajmujesz (zajmowalas?)

Odzież POLAROWA
MARKET-ODZIEŻ POLAROWA
Biała kobea i inne
Re: kosiarki,trudny teren