czy ktoś..?

21. Data: 2004-03-14 08:01:47

Temat: Re: czy ktoś..?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Śniegowce raczej.

Śniegowce mi niepotrzepne, dysponuję nizniszczalnymi traperami-
spokojnie zimą na wieś w nich docieram bez szkody dla stóp:-)

Pozdrawiam
z krokusami (sąsiadki) za oknem
Marta

22. Data: 2004-03-14 09:35:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:
>

> Coś niestosownego jest w zakładaniu gumowców???

Oczywiście, że nie, piję do pań prowadzących programy polskie widziałaś
kiedyś żeby tak roboczo byly ubrane? Mam taki widok przed oczami, pani
ogrodniczka z paznokciami dłuuuuugimi do nieba, wirzyć mi sie nie chce, ze
da się z takimi pazurami cos robić w ogródku.

> Bo nabyłam dwa dni temu nowe:-)))

Gratuluję, nic tak nie poprawia kobiecie humoru niż praktyczne ogrodnicze
zakupy, jaki kolor ? :)
:))
Moje jeszcze dobre, kupować nie muszę, trzba je ze strychu przynieść, kilka
dni ma u nas padać, przydadzą się na czasie, kurcze nawet za tymi gumowcami
mi się tęskni :)

Pozdrawiam
Kaśka

23. Data: 2004-03-14 10:02:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c3192e$14h$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):
> :))
> Moje jeszcze dobre, kupować nie muszę, trzba je ze strychu przynieść,
> kilka dni ma u nas padać, przydadzą się na czasie, kurcze nawet za tymi
> gumowcami mi się tęskni :)

Hejka. Onegdaj zupełnie przypadkowo kupiłem na ryneczku gumofilce za 25
zł. Całkiem przyzwoite, chyba jakaś wyprzedaż posezonowa. Teraz tylko czekam
aż śnieg stopnieje i do roboty. :-)
Pozdrawiam coraz cieplej Ja...cki
H.Z.: "Potrzeby fizjologiczne u chorych w szpitalu załatwia salowa." :-)

24. Data: 2004-03-14 10:08:39

Temat: Odp: czy ktoś..?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c3192e$14h$...@a...news.tpi.pl...

> kurcze nawet za tymi gumowcami > mi się tęskni :)

To jest warte uwiecznienia w księdze tęsknowiosennych cytatow. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

25. Data: 2004-03-14 10:33:02

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodniczka z paznokciami dłuuuuugimi do nieba, wirzyć mi sie nie chce, ze
> da się z takimi pazurami cos robić w ogródku.

Wiem, to ironia miała być:-)
Właśnie z pietyzmem wychodowane paznokcie złamałam dwa wykopując małe
forsycje:-)

> Gratuluję, nic tak nie poprawia kobiecie humoru niż praktyczne ogrodnicze
> zakupy, jaki kolor ? :)
> :))

Zielone oczywiście:-)))

Pozdrawiam
Marta

26. Data: 2004-03-14 10:36:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> da się z takimi pazurami cos robić w ogródku.

> Gratuluję, nic tak nie poprawia kobiecie humoru niż praktyczne ogrodnicze

Pazurkami można spulchniać wierzchnią warstwę gleby,
ale jakie znaczenie dla pracy w ogrodzie ma kolor gumowców ??

> Pozdrawiam
> Kaśka

Pozdrawia zimowo boletus

27. Data: 2004-03-14 10:42:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie z pietyzmem wychodowane paznokcie złamałam dwa wykopując małe
> forsycje:-)

> Pozdrawiam
> Marta

Pozdrawia wybiórczo boletus

28. Data: 2004-03-14 11:10:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pazurkami można spulchniać wierzchnią warstwę gleby,
> ale jakie znaczenie dla pracy w ogrodzie ma kolor gumowców ??

Zasadniczy, bo jak gumowce ugrzęzną w błocie, to pastelowych się już nie
znajdzie:-)

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2004-03-14 21:14:20

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Wiem, to ironia miała być:-)
> Właśnie z pietyzmem wychodowane paznokcie złamałam dwa wykopując małe
> forsycje:-)

To nie miałaś Marto łopatki ???

Pozdrawiam - Jagoda

30. Data: 2004-03-14 23:07:43

Temat: Re: Odp: czy ktoś..? OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda napisał:

> [...]

Miałam szpadel:-)
Ale musiałam im przyciąć korzenie i zabezpieczyć w donicach na balkonie.
Na wsi jeszcze śnieg i nie da się sadzić a pod blokiem wiosna na
całego:-) Bo stamtąd je wykopałam.

Zawsze jak się biorę za ogródkowe prace jakiś paznokieć sie złamie:-(
Ale jakos szczególnie mnie to nie martwi.

Pozdrawiam
Marta

RE: Wiosna w PKWŁ
RE: Czyj rok?