Re: Odp: goraca prosba o opinie

Data: 2000-03-02 09:43:03
Temat: Re: Odp: goraca prosba o opinie
Od: Krzysztof Wychowalek <x...@s...com>

"Leszek Serdyński" napisał(a):

> [...]

Nie, taka Kasa to "zlote jajo", placisz skladki, ale stosujac diete
optymalna zapadasz na miazdzyce i zapominasz ze powinienes sie leczyc,
mozesz tez zapomniec ze juz skladka zaplacona i zaplacisz po raz drugi.
Koszty utrzymania przychodni sa niewielkie, wystarczy zatrudnic
dietetyka z Ciechocinka i kilka pielegniarek powtarzajacych w kolko
"prosze jesc wiecej tluszczu.... prosze jesc wiecej tluszczu...". Jak
ktos bedzie chorowal mozna mu wmowic ze nie trzyma sie scisle proporcji
tluszczy do weglowodanow i stad wszystkie schorzenia. Potem pacjent
umiera, rodzina dotknieta miazdzyca zapomina to zglosic, wiec pacjenta
nie ma, a skladki nadal plyna!

> Jedni i drudzy boją sie prawdziwych wyników stosowania diety optymalnej.
O moj Boze, strasznie sie boje, gdyby sie okazalo ze mozna zyc
optymalnie to chyba nie pozostaloby mi nic innego jak strzelic sobie w
leb! Nie, powaznie mowie. To by oznaczalo ze taki np. Pszemol nie
zejdzie z tego swiata w miare szybko, ale ze bedziemy sie musieli z nim
meczyc jeszcze kilkadziesiat lat :-(((

> Wegetarianie, bo zachwieje ich filozofią zyciową,
taak? a w ktorym miejscu?

> Moje pieniądze teraz idą na pensje dla lekarzy i na opłacenie urzędników Kas
> Chorych, których ja nie chcę opłacać. Będę walczył o to, żeby moje pieniądze
> szły tam gdzie ja uznam, że dany lekarz ma odpowiednie kwalifikacje do
> doradzania mi jak mam żyć żeby nie chorować.

Zawsze mozesz przeciez leczyc sie prywatnie w Klinice Atkinsa.

Wszystkiego najlepszego z okazji Tlustego Czwartku!

--

Krzysztof Wychowalek
ICQ# 34184303