Odp: goraca prosba o opinie

Data: 2000-03-01 22:12:59
Temat: Odp: goraca prosba o opinie
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl>

Użytkownik Jakub 'mick3y' Mikusek <m...@s...k.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...k.pl...

> ...biedne te zoptykalizowane robaczki..oj biedne ;-) ... co Ty na to
> Lesiu?
>
> pozdrawiam
> mick3y

Takiej reakcji wegetarian i lekarzy właśnie się spodziewałem.
Jedni i drudzy boją sie prawdziwych wyników stosowania diety optymalnej.
Wegetarianie, bo zachwieje ich filozofią zyciową, a lekarze, bo udowodni ich
nieuctwo i chodzenie na smyczy przemysłu farmaceutycznego. Najpierw będą
więc próby ośmieszania jak wyżej, później będzie opór legislacyjny, próby
niedopuszczenia do utworzenia nowych kas. Będzie grożenie załamaniem
lecznictwa, utratą kontroli nad finansami i co tam się tylko da wymyśleć.
A my już robimy ku ku lekarzom. Nie chodzimy do nich po porady nie płacimy
łapówek, bo nie chorujemy. Za to oni rozpowiadać będą ile to optymalnych
już leczyli, a ile nie zdążyli bo ci umarli przedwcześnie.
Moje pieniądze teraz idą na pensje dla lekarzy i na opłacenie urzędników Kas
Corych, których ja nie chcę opłacać. Będę walczył o to, żeby moje pieniądze
szły tam gdzie ja uznam, że dany lekarz ma odpowiednie kwalifikacje do
doradzania mi jak mam żyć żeby nie chorować.

Leszek