jeszcze kwitna

1. Data: 2003-10-16 12:37:24

Temat: jeszcze kwitna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przedwczorajszym przymrozku, calkiem zreszta dorodnym, poszlam wczoraj
oszacowac straty. I ku mojemu zdziwieniu okazalo sie, ze strat nie ma...
Kwitnie wszystko, co kwitlo, od nerin i jesiennych krokusow po lobelie i
maciejki. Zawilce japonskie maja druga mlodosc, tygrysowki i trojsklepka
tez, wogole nawet dosc kolorowo to jeszcze wyglada. Pieciornikom
fruticansom i gozdzikom sinym tez cos sie pochrobotalo i znow kwitna...
Warto glowe znad sadzonych cebul do gory podniesc i po rabacie wzrokiem
potoczyc :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2003-10-16 13:40:09

Temat: Odp: jeszcze kwitna
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> Po przedwczorajszym przymrozku, calkiem zreszta dorodnym, poszlam wczoraj
> oszacowac straty.

U nas przymrozek był dziś.

I ku mojemu zdziwieniu okazalo sie, ze strat nie ma...

W chwastach sa straty, żółtlica wymarzła. I chwała przymrozkowi za to :-)

> [...]
> fruticansom i gozdzikom sinym tez cos sie pochrobotalo i znow kwitna...
> Warto glowe znad sadzonych cebul do gory podniesc i po rabacie wzrokiem

Warto, warto.U mnie tez dużo kwitnie, nawet iris cristata (on o tej porze
raczej nie powienien?).Spóźniona galtonia, tylko, wygląda nieciekawie, chyba
zmarzły jej pąki

Osróżki tez ladnie by wyglądały, gdyby podstępne mszyce ich nie załatwiły.

A jesli o urokach jesieni mowa. Która roslina jest najładniej, najciekawiej
przebarwiona w Waszych ogrodach?
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-10-16 13:51:08

Temat: Re: Odp: jeszcze kwitna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> A jesli o urokach jesieni mowa. Która roslina jest najładniej,
> najciekawiej przebarwiona w Waszych ogrodach?

Kalina. Zwykła Viburnum opulus - od krwistego czerwonego do nasyconego
ciemnego bordu. Sciaga oczy jak nic innego :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2003-10-16 13:57:47

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Kalina. Zwykła Viburnum opulus - od krwistego czerwonego do nasyconego
> ciemnego bordu. Sciaga oczy jak nic innego :-)

Trzmielina zwyczajna:-)

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2003-10-16 14:00:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Kalina. Zwykła Viburnum opulus - od krwistego czerwonego do nasyconego
> ciemnego bordu. Sciaga oczy jak nic innego :-)

Klony palmowe, irga pozioma, aronia. Czekam na ponoć rewelacyjną fotergillę.
Poza tym kwitną astry, szczególnie karminowy 'Alma Poetchke', rewelacyjna
składanka z różowych złocieni rubellum, cytrynowych aksamitek, białego
pięciornika i astrów kzaczastych - niskich różowych i trochę wyższych
niebieskich.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Bardzo ładnie przebarwia się też jedyna pozostała brzoskwinia:-)

6. Data: 2003-10-16 14:29:22

Temat: Re: jeszcze kwitna
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:bmm70k$spm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jesli o urokach jesieni mowa. Która roslina jest najładniej,
najciekawiej
> przebarwiona w Waszych ogrodach?

Berberys koreański - dopiero zaczyna a już jest na co popatrzeć :)

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2003-10-16 14:32:28

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A jesli o urokach jesieni mowa. Która roslina jest najładniej, najciekawiej
> przebarwiona w Waszych ogrodach?

A. tataricum ssp. ginnala. - karminowoczerwony
Gingko biloba (bezodmianowy) -- od słomkowego po ciemną, nasyconą żółć

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien profesor ze Żnina
Zapragnął posiąść Stalina.

8. Data: 2003-10-16 18:18:22

Temat: Odp: Odp: jeszcze kwitna
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:
>

> A. tataricum ssp. ginnala. - karminowoczerwony
> Gingko biloba (bezodmianowy) -- od słomkowego po ciemną, nasyconą żółć

Naprawdę ten miłorząb taki ładny, rzuca się teraz w oczy?
--
Pozdrawiam, Kaśka

9. Data: 2003-10-16 18:27:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmm85d$3vf$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
> niebieskich.
>

> P.S. Bardzo ładnie przebarwia się też jedyna pozostała brzoskwinia:-)

A te wszystkie cudaki mam :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-10-16 18:33:31

Temat: Re: Odp: Odp: jeszcze kwitna
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Naprawdę ten miłorząb taki ładny, rzuca się teraz w oczy?

Nie, no skąd... Jeśli mu liście do jutra nie oblecą, to Ci pokażę
zdjęcie, niedowiarku :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien w portowym barze mixer
Wymawiał stale zamiast ,,x'' -- ,,r''.

Ukorzenianie
Afryka?
różanecznik choruje
B.pilna sprawa
Tulipany, Lilie - literatura poszukiwana