Re: Odp: leki homeopatyczne -długie

Data: 2001-10-19 18:00:52
Temat: Re: Odp: leki homeopatyczne -długie
Od: <a...@p...onet.pl>

Leszku...chyba się nie zrozumielismy.
Uwazasz mnie za całkowitą ignorantkę. Powiedziałam Ci wyrażnie że Ja nie
lekceważe dorobkuj medycyny . Równiez jestem jak i Ty lekarzem z obecnie
kilkuletnim doświadczeniem w stosowaniu w terapii m.in. leków homeopatycznych.
Mam kontakt z własnymi pacjentami i nie mozesz oceniac mojej wiedzy i efektów
terapeutycznych w takim kontekscie że moi pacjenci to ludzie nie posiadający
woli, rozumu.
.Bo jeśli im moje porady nie pomagają to powinni natychmiast zmienić lekarza.
Jakoś tego nie robią - mało skromne ? może tak, ale uważam ze gdybym nie miała
dobrych efektów to także tych pacjentow bym nie miała. Nadmieniłam że mam
kontakt dość stały ze swoimi pacjentami. W kontrolnych badaniach gdzie ponieważ
są to mali pacjenci mam z nimi częstszy kontakt to doskonale widzę efekt
leczniczy LH. Leki te maja świetne zastosowanie w przebiegu chorób ostrych.
Umiejętne zastosowanie klasycznej homeopatii pozwala np. w ostrej infecji GDO
doprowadzic do tego że żadne tak dobrze nam znane nastepstwa tej infekcji się
nie rozwiną. Prawidłowy dobór leków pozwala na szybkie zlikwidowanie w/w
infekcji, kataru, kaszlu. To nam równiez daje to, że negatywnym nastepstwem
takiej infekcji prawdopodobnie należałoby zastosowac antybiotykoterapię aby
wspomóc klasyczną terapię. , które nie zawsze przecież odnoszą dobry skutek -
ale Ty tez to przeciez wiesz. Co mam zrobić z małym pacjentem gdzie matka prosi
mówiąc:"Pani Doktór my wszyscy w domu jestesmy przeziębieni a ten maluch
jeszcze nie ale jak zawsze to bywa zarazi sie od nas...." No i co Leszku
zastosujesz ? Z doskonale nam znanych leków konwencjonalnych zapiszesz mu cos i
wypuscisz z receptą z poczuciem dobrego spełnionego obowiązku ale Ja za to bym
miała pewne wyrzuty sumienia, że nie pomogłam do końca poniewaz LH w tym
momencie maja świetne zastosowanie. Wiem, że tego małego pacjenta za pomoca LH
zabezpieczyłam przed choroba, a w następstwie napewno przed kolejną dawka
antybiotyku - choc zaznaczam, że jesli wiem że muszę zastosowac antybiotyki i
inne leki w terapii to sie przed tym nie bronię! ale potrafię doskonale to
ocenic, co nalezy podać i od tego własnie my lekarze jestesmy. Nadmieniłam
równiez wcześniej cos o Ochronie Zdrowia. Przeciez jesli uchronię dzięki swojej
wiedzy i nabytemu doświadczeniu przed skutkami nadmiernego zazywania choćby
antybiotyków cokolwiek by to nazwac sa przeciez cudownymi zdobyczami nauki
jakąś populacje dzieciaków, to mam tę świadomośc że choc trochę wpłynełam na
to że to bynajmniej zdrowsze pokolenie rosnie.
Wracając do mojego wykształcenia specjalizacje z homeopatii zrobiłam w Polsce
ale równiez co najwięcej mi dało wiedzy to ukończenie szkół Homeop. w
Niemczech i w Anglii .
Jeszcze jedna rzecz - to własnie ta cała ignorancja pewnej częsci kolegów w
Polsce. Nazwałabym to wąskim patrzeniem na świat. Nie spotkałam się z taka
opiniią na zachodzie jaką ma homeopatia w Polsce. Jakos tak ciężko nam tu cos
przeforsować spróbowac coś więcej sie dowiedzieć. Myslę że ta odpowiedz troche
inaczej Ci naświetliła to co powiedziałam. Wracając do Muraski nie mozesz
oceniać jej w takich kategoriach ze czas ..pokaże. Wygląda mi to na grożenie
jej , jakos tak mało optymizmu w tym- chociaz wiem że nie robisz tego w złej
wierze. Jesli Ona sama nie będzie świadomą matką i nie pojdzie na badania
kontrolne to zapewne sie nie dowie czy dobrze zrobiła przenosząc prawo
leczenia dziecka własnie Homeopacie. Ale o tym nie dowiesz się ani Ty ani Ja
chyba że uprzejmie Muraska Cie poinformuje za jakis czas. Ja tego
potwierdzenia nie potrzebuję .

Pozdrawiam do poniedziałku
Monika
(znów coś długie... )