Re: Odp: masa migdalowa vel mercepan

1. Data: 2003-02-26 15:51:35

Temat: Re: Odp: masa migdalowa vel mercepan
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Feb 2003 10:47:42 +0100, "Kianit / D.C."
<r...@w...pl> wrote:

>Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
>grup

>Czyli mój ukochany chlebek marcepanowy Lindta nijak ma się do nazwy
>marcepan, ostatnio poczytałam sobie skład i co widzę? 13% migdałów ! aż mnie
>zatkało, to co oni tam nawpychali ze tak smakuje?
>Kianit, która te "marcepany" ostatnio wpycha w siebie nałogowo i powoli
>bankrutuje ;)

pewnie pchaja zaslupie..

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-26 20:45:27

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

prawdopodobnie w EU tego marcepanem zwać nie mogą. Może z dodatkiem
marcepanu? W każdym razie w chyba przedostatnim niemieckim czasopiśmie Test
federacji konsumentów była definicja marcepana. Musiem wygrzebać, jak ktoś
chce.

Waldek

1. Data: 2003-02-26 22:44:37

Temat: Odp: Odp: masa migdalowa vel mercepan
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar z domu <w...@t...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3j8uj$nmu$06$...@n...t-online.com...

> [...]
Test
> federacji konsumentów była definicja marcepana. Musiem wygrzebać, jak ktoś

Eeee, nie trudź sie, już sie pogodziłam, ze obok marcepana to nawet nie
lezalo ;) ale jak w starych komunistycznych czasach byl wyrob
czekoladopodobny, tak teraz jest marcepanopodobny i jest ok. :) Wazne ze
smakuje :)))
Pozdrawiam, Kianit

Re: bezy salzburskie
Jeszcze o odchudzaniu - pu-erh
pierogi ruskie
kawa?
Pierwsze poszukiwania aparatów do pieczenia chleba