Re: Odp: mezczyzni i manicure

1. Data: 2002-07-30 07:05:29

Temat: Re: Odp: mezczyzni i manicure
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-07-29 10:56, Użytkownik Łukasz Adam napisał:
> Użytkownik GosiaH <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

No proszę, jak kultura, hoho, z dala "czuć meszczyznom".
I jeszcze cytować nie potrafi
--
Nie pozdrawiam

1. Data: 2002-07-30 14:47:24

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaH wystukał (a) w wiadomości news:3D463AB9.3030906@poczta.onet.pl:

> z dala "czuć meszczyznom".

Co masz na myśli?

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-31 05:18:57

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Doktor <d...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Co masz na myśli?

Właśnie...

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-07-31 12:21:11

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-07-31 07:18, Użytkownik Seva napisał:
> Doktor <d...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Właśnie...

Odpowiadam obu panom:
Co mam napisać na kogoś, kto na mój post o obgryzaniu paznokci pisze,
cytuję: sperdalaj?
Najlepiej zignorować, nie? Ale, z kolei, on tak to zacytowal, ze wydawalo sie jakoby
bylo ode mnie.
Ten meszczyzna, w moich okolicach, to jak najbardziej obraźliwe, coś
takiego, jak w Krakowie buc. Tyle
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

1. Data: 2002-07-31 15:43:16

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaH wystukał (a) w wiadomości news:3D47D637.20700@poczta.onet.pl:

> [...]
> wydawalo sie jakoby bylo ode mnie. Ten meszczyzna, w moich okolicach,
> to jak najbardziej obraźliwe, coś takiego, jak w Krakowie buc. Tyle

W Twoich okolicach? Gdzież to? Z ciekawości pytam. :)

Zaintrygowało mnie to po prostu dlatego pytałem.

Nie mniej jednak to określenie bardzo uderza w moje
męskie ego. ;))))

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-31 18:00:44

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-07-31 17:43, Użytkownik Doktor napisał:
> GosiaH wystukał (a) w wiadomości news:3D47D637.20700@poczta.onet.pl:

> W Twoich okolicach? Gdzież to? Z ciekawości pytam. :)

częstochowskie, ale moja koleżanka (środkowa Polska gdzieś za Rawą Maz)
ze studiów też o tym wiedziała

> Zaintrygowało mnie to po prostu dlatego pytałem.
>
> Nie mniej jednak to określenie bardzo uderza w moje
> męskie ego. ;))))

wiem, ale to był zamierzony i do konkretnej osoby epitet, ale rozumiem,
że w grę zaczęła wchodzić solidarność męska ;-)
(pamiętasz ten dowcip: jak to był? jest i właśnie rozdaje ;-))

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

regulacja brwi, cd.
Re: skad probki kosmetykow gratis?