Re: Co do kąpieli??

1. Data: 2002-07-30 13:23:00

Temat: Re: Co do kąpieli??
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co lubicie wlać do kąpieli??
> Chodzi mi również o aromatyczne olejki lub zioła.

Ja uwielbiam musujące babeczki (Sense Philosphy chyba), płyny YR, czasem
troszkę oliwki dla dzieci, mleko + miód... i też baardzo lubię siedzieć w
wannie :))

Moja kicia patrzy na tą rozpustę mocno zniesmaczona ale zawsze mi towarzyszy
w łazience, oczywiście w bezpiecznej odległości odkąd spróbowała skoczyć z
jednej krwędzi wanny na drugą (tą tuż przy scianie) i wpadła do wody :))

Pozdrawiam, Aga

P.S. weszłabym teraz do takiej pachnącej pianki :))) ech....

1. Data: 2002-07-30 13:27:01

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek napisał(a) w wiadomości: ...

>Ja uwielbiam musujące babeczki

hmmm... te "musujące" babeczki pobudziły moją wyobraźnię ;-)))

> [...]
>jednej krwędzi wanny na drugą (tą tuż przy scianie) i wpadła do wody :))

Mój futrzak miał to samo, jak próbował zobaczyć rodzaj szamponu, który stał
na krawędzi wanny ;-)))) No tylko, że schronił się w najbezpieczniejszym
miejscu, to znaczy pod kołdrą koło moich nóg ;-))))

>P.S. weszłabym teraz do takiej pachnącej pianki :))) ech....

Yhy!

Jaszyn

1. Data: 2002-07-30 13:39:38

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm... te "musujące" babeczki pobudziły moją wyobraźnię ;-)))

No tak ;)))))

> [...]
> na krawędzi wanny ;-)))) No tylko, że schronił się w najbezpieczniejszym
> miejscu, to znaczy pod kołdrą koło moich nóg ;-))))

Moja się wtedy na mnie obraziła strasznie bo zamiast ją ratować z kataklizmu
siedziałam dalej w tej paskudnej wodzie i zwijalam się ze śmiechu :)))))

> Yhy!

nooooo......

Aga

1. Data: 2002-07-30 15:59:28

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Agusiek" <A...@i...pl> napisał wiadomość

> No tak ;)))))

;-))) no tak ... "Jaszyn" to takie raczej 'bezpłciowe' pseudo ...

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-09-17 19:11:02

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Demon internetowy "Agusiek" <A...@i...pl> napisał wiadomość

> ;-))) no tak ... "Jaszyn" to takie raczej 'bezpłciowe' pseudo ...

Sam jesteś bezpłciowy. ;-/

--
Jaszyn

1. Data: 2002-09-20 18:21:37

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy k...@p...onet.pl napisał w

> Sam jesteś bezpłciowy. ;-/

ROTFL

Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
--
.:. Camera-Obscura - autorskie recenzje filmowe http://camera.art.pl
GH/P/SS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++ t---

Krwiaki czy co?
Re: szok - mezczyzna u kosmetyczki
jeszcze raz o zapachach :-)
Pytanie do Kasika i nie tylko