jeszcze raz o zapachach :-)

1. Data: 2002-07-30 12:47:03

Temat: jeszcze raz o zapachach :-)
Od: Ania Wozniak <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie powinna kupowac
sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac :-) Zgadzacie sie z tym
stwierdzeniem?
Ja lubie dostawac w prezencie od malzowinka perfumy, czy raczej wody
perfumowane albo toaletowe ;-)Jednak zawsze wczesniej sama szukam sobie
zapachu, mowie Mu, a raczej zapisuje ;-) o jaki dokladnie mi chodzi i
tym samym zawsze przed rozpakowaniem prezentu wiem, co jest w srodku
;-)Nie widze jednak niczego nieodpowiedniego w fakcie kupowania zapachu
dla samej siebie i zdarza mi sie to od czasu do czasu:-)
Ania

1. Data: 2002-07-30 12:52:41

Temat: Re: jeszcze raz o zapachach :-)
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Wozniak <a...@c...pl> wrote:
> Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie
> powinna kupowac sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac
> :-) Zgadzacie sie z tym stwierdzeniem?

Ma byc krotko? Nie :>

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-30 13:01:33

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Wozniak wystukał (a) w wiadomości news:3D468AC7.5000806@ceti.pl:

> Witajcie,
> Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie powinna
> kupowac sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac :-) Zgadzacie
> sie z tym stwierdzeniem?

Raczej nie. Przyznaje samokrytycznie, że kiepski ze mnie
znawca kobiecych perfum. No, oczywiście jakieś tam ulubione
zapachy tam mam. Ale trochę dziwna by to była sytuacja gdybym
kupił zonie perfumy tylko dla własnej przyjemności a ona z danym
zapachem by się po prostu męczyła. :)

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-30 16:05:37

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Doktor" <d...@p...onet.pl> napisał wiadomość

> Ale trochę dziwna by to była sytuacja gdybym
> kupił zonie perfumy tylko dla własnej przyjemności a ona z danym
> zapachem by się po prostu męczyła. :)

Albo: stwierdziła, że kupiłeś TAKI zapach, jaki ma twoja koleżanka z pracy,
w któej się tajnie i niecnie zadurzyłeś!!! Oj, niedobra małżowina! ;]

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-07-30 16:09:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 14:47:03 +0200, Ania Wozniak <a...@c...pl> wrote:
: Witajcie,
: Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie powinna kupowac
: sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac :-) Zgadzacie sie z tym
: stwierdzeniem?

z moich doswiadczen wynika, ze czasem powinnam dostawac perfumy od
osobistego malzonka, a czasem kupowac sobie sama. jak dotad oboje trafiamy w
10.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-30 16:09:57

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy Ania Wozniak <a...@c...pl> napisał wiadomość

> Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie powinna
> kupowac
> sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac :-) Zgadzacie sie z tym
> stwierdzeniem?

To zbyt proste uogólnienie: albo <> albo. Nic z tego nie wynika. Ja wolę
zdecydowanie, jak oboje z żonusią kupujemy zapachy.

1. Data: 2002-07-30 16:24:21

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
> Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie powinna kupowac
> sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac :-) Zgadzacie sie z tym
> stwierdzeniem?

U mnie, to jest tak, prezenty perfumowe od innych ludzi to często, nie to !
(jeśli chce, dostaje je wtedy moja Psapsiuła lub Mama). Wolę sama wybierać.
Jedynym wyjątkiem jest mój maż, trafia w dziesiątkę z perfumami (zresztą
poderwał mnie, na cudne męskie perfumy...mmmmm).Wie co lubię. Mamy podobne
zapachowe gusta.
Wniosek jest taki, można dawać perfumy jeśli zna się dobrze, preferencje
zapachowe obdarowywanego, wtedy unikniemy wpadki. A "prezentobioraca" nie
będzie zastanawiał się po ch... kupiliśmy mu taki prezent i komu ma go
wcisnąć.
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-07-31 07:56:29

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@c...pl>, a...@c...pl says...
> Witajcie,
> Spotkalam sie kiedys z opinia, ze kobieta absolutnie nie powinna kupowac
> sobie sama perfum, tylko powinna je dostawac :-) Zgadzacie sie z tym
> stwierdzeniem?

Nie, to nie tak. Ta opinia w wersji nieocenzurowanej brzmi: "Kobieta
absolutnie nie powinna placic sobie sama za perfumy" :)

Kupujacy i wybierajacy nie musi byc placacym :)

K.

1. Data: 2002-07-31 07:59:37

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> wrote:
> Nie, to nie tak. Ta opinia w wersji nieocenzurowanej brzmi: "Kobieta
> absolutnie nie powinna placic sobie sama za perfumy" :)

Podobnie jak za bizuterie, hm? Ja tam uznaje, ze miedzy mna a mezem
istnieje wspolnota majatkowa, wiec czy ja place czy maz to akurat zadna
roznica.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity
Linux user #165317

Pytanie do Kasika i nie tylko
Re: meska uroda
Re: balayage