nieprawdziwy świat

11. Data: 2007-01-20 02:08:44

Temat: Re: Odp: nieprawdziwy świat
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <eorq7d$il7$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:eornat$huq$...@n...news.tpi.pl...

> Zgrabnie ponazywane ;)

Przy założeniu, że poznawanie/obserwacja świata i budowanie osobowości w
oparciu o uzyskane informacje kieruje się tymi samymi procesami, o
zbliżonych parametrach, można uznać, że "My Jesteśmy Światem, i Świat
widziany/odbierany jest Światem - tyle że różniącym się od naszego" -
nie ma tu miejsca na indywidualizm ego, ale na dualizm Światów.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

12. Data: 2007-01-20 02:10:10

Temat: Odp: Odp: nieprawdziwy świat
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eort3q$qj2$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> widziany/odbierany jest Światem - tyle że różniącym się od naszego" -
> nie ma tu miejsca na indywidualizm ego, ale na dualizm Światów.

Ot i masz definicję "zdrowia psychicznego".

13. Data: 2007-01-20 02:11:48

Temat: Re: Odp: nieprawdziwy ?wiat
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>

> Ot i masz definicję "zdrowia psychicznego".

ktorej to definicji, nie jestes najlepszym przykladem.
W Y P I E R D A L A J

14. Data: 2007-01-20 02:34:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@x...org...
> "Sky" <s...@o...pl>

> ktorej to definicji, nie jestes najlepszym przykladem.
> W Y P I E R D A L A J

Udajesz zdrowszego od innych? Gratulacje...
;P

15. Data: 2007-01-20 08:52:28

Temat: Re: nieprawdziwy świat
Od: "Etyka <oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jan 2007 01:27:34 +0100, Flyer napisał(a):

> tomek; <eorlg1$2gp$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Bynajmniej. ;) To nasze ego jest wytworem świata. ;)

Na to wychodzi, ale właściwie jak to udowodnić
ponad wszelką wątpliwość ? :o)

> Flyer

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
Etyka nie istnieje bez marzeń...,
w czym jest bardzo podobna do religii...

16. Data: 2007-01-20 09:29:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Etyka ___ .~*; <15ww2j31ucv0b$.44vde9z5uow2$.dlg@40tude.net> :

> Na to wychodzi, ale właściwie jak to udowodnić
> ponad wszelką wątpliwość ? :o)

Odnieść się do koncepcji tabula rasa, albo wprost do zadanego przez
Sky'ego tekstu o "dzikim dziecku". W drugim przypadku przykład jest
bardziej wyrazisty, bo dziewczynka zaginęła będąc dosyć dużą, więc mając
odpowiedni bagaż wiedzy i zachowań, a mimo to zatraciła go całkowicie
żyjąc w lesie.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

17. Data: 2007-01-20 11:52:47

Od: "Etyka <oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jan 2007 10:29:36 +0100, Flyer napisał(a):

> Etyka ___ .~*; <15ww2j31ucv0b$.44vde9z5uow2$.dlg@40tude.net> :

> Odnieść się do koncepcji tabula rasa,

A co to za koncepcja ?

> [...]
> bardziej wyrazisty, bo dziewczynka zaginęła będąc dosyć dużą, więc mając
> odpowiedni bagaż wiedzy i zachowań, a mimo to zatraciła go całkowicie

Czyzby jaźń, a w konsekwencji i nasza etyka
była wytorem towarzyskim wspólnej egzystencji ?

> Flyer

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

18. Data: 2007-01-21 01:53:01

Temat: Odp: nieprawdziwy świat
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Etyka <oo>___ .~* <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@4...net...

> A co to za koncepcja ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tabula_rasa
Choc wciąż się o to kłócą... ;)

> Czyzby jaĄń, a w konsekwencji i nasza etyka
> była wytorem towarzyskim wspólnej egzystencji ?

Wspólnej -owszem -ale nie jedynie z osobnikami własnego gatunku ;)

19. Data: 2007-01-21 11:28:28

Od: "<oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jan 2007 02:53:01 +0100, Sky napisał(a):

> Wspólnej -owszem -ale nie jedynie z osobnikami własnego gatunku ;)

A co, Ty też sypiasz ze swoim psem ? :o)

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

20. Data: 2007-01-21 19:48:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <oo>___ .~* <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:xxu9g3hur45o.a8ai96jw6gn6$....@4...net...

> A co, Ty też sypiasz ze swoim psem ? :o)

Nie mam psa. Ale z osobistymi roztoczami...i jakimś trylionem niezawsze
koniecznych drobnoustrojów ;)
Fuj.

...po prostu muzyka?
_(.)_ żródła Etyki