nieprawdziwy świat

21. Data: 2007-01-21 19:48:33

Temat: Re: Odp: Odp: nieprawdziwy świat
Od: Dion Chryzostomos <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jan 2007 20:48:02 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik <oo>___ .~* <p...@h...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:xxu9g3hur45o.a8ai96jw6gn6$....@4...net...

> maj?c

> Nie mam psa. Ale z osobistymi roztoczami...i jakimś trylionem niezawsze
> koniecznych drobnoustrojów ;)
> Fuj.

I rozmawiasz z nimi wymieniając poglądy ?

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
Etyka nie istnieje bez marzeń...,
w czym jest bardzo podobna do religii...

22. Data: 2007-01-21 20:18:22

Temat: Odp: Odp: Odp: nieprawdziwy świat
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dion Chryzostomos <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1j2kibio6sxha$....@4...net..
.

> I rozmawiasz z nimi wymieniając poglądy ?

To że "jaźń, a w konsekwencji i nasza etyka
bywa wytorem towarzyskim wspólnej egzystencji" nawet z roztoczami i
drobnoustrojami to niestety fakt doświadczalny...nie trzeba aż z nimi
"wymieniać poglądów" by wpływały one na naszą świadomość i
zachowania/etyka/-wystarczy mimowolnie wymieniać z nimi produkty przemiany
materii... ;P
Może nosisz w sobie jakieś "mózgożery" i nawet nie wiesz o tym dlaczego tak
czarno patrzysz na świat?
Kto cię tam wie?! Ale przebadać się zawsze warto... ;)

23. Data: 2007-01-21 20:19:13

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: nieprawdziwy świat
Od: "D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jan 2007 21:18:22 +0100, Sky napisał(a):

> [...]
> czarno patrzysz na świat?
> Kto cię tam wie?! Ale przebadać się zawsze warto... ;)

Tak więc roztocza poważnie wpływają na Twoją świadomość ?

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
" Duch ludzki jest wyrazem boskości,
rozum najwyższy uzmysławia się w człowieku..."

24. Data: 2007-01-21 21:36:15

Temat: ...prawdziwy świat
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.) <p...@h...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:10d8mtiskd1y1$.yrp3yfnun1gi$....@4...net.
..

.

> Tak więc roztocza poważnie wpływają na Twoją świadomość ?

Skoro nie wiesz jak wpływają na twoją /i co jeszcze na nią wpływa/ jakże
możesz uważać że jesteś sam siebie świadom? ;)

...po prostu muzyka?
_(.)_ żródła Etyki
Babcia jest OK
muzyka która koi nerwy