nieprawdziwy świat

1. Data: 2007-01-19 23:50:14

Temat: nieprawdziwy świat
Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może to smutne co teraz napisze ale przynajmniej prawdziwe.
Ten świat nie jest pawdziwy.Jest wytworem naszego ego.
Wogóle nic co nierzeczywiste nie jest prawdziwe.

2. Data: 2007-01-19 23:57:45

Temat: Re: nieprawdziwy świat
Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):
> Witam
> Może to smutne co teraz napisze ale przynajmniej prawdziwe.
> Ten świat nie jest pawdziwy.Jest wytworem naszego ego.

No nie mów, mój pies nasikał mi na klatce a on nie ma ego, a
rzeczywistościa było to że jechałem na szmacie.

> Wogóle nic co nierzeczywiste nie jest prawdziwe.

No tak, bo wszystko co rzeczywiste jest prawdziwe.

--
Pozdrawiam, Piotr M.

3. Data: 2007-01-20 00:01:43

Od: "blue taxi" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <f...@g...pl>

> Może to smutne co teraz napisze ale przynajmniej prawdziwe.
> Ten świat nie jest pawdziwy.Jest wytworem naszego ego.

twojego ego i ego twojej matki cichodajki.
czy wiesz, ze urodziles sie za paczke fajek?

> Wogóle nic co nierzeczywiste nie jest prawdziwe.

rzeczywiscie. trafna uwaga.

jestes gejem wpierdalajacym scierwa wiewiorek po parkach?

4. Data: 2007-01-20 00:04:39

Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

blue taxi napisał(a):
> "tomek" <f...@g...pl>

> twojego ego i ego twojej matki cichodajki.
> czy wiesz, ze urodziles sie za paczke fajek?

> rzeczywiscie. trafna uwaga.
>
> jestes gejem wpierdalajacym scierwa wiewiorek po parkach?

Hihi tysiace ludzi czyta i rechocze z twojej popierdoleonej glupty.
Jestes glupi i tyle.

5. Data: 2007-01-20 00:18:33

Od: "blue taxi" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <f...@g...pl>

> Hihi tysiace ludzi czyta i rechocze z twojej popierdoleonej glupty.
> Jestes glupi i tyle.

mosku ty jeden, kurwa.
po co odpisujesz?
ja juz cie nawet w dupie nie mam, dawno
cie wysralem i sposcilem w kanal.

won mi kurwa, zjebie!

6. Data: 2007-01-20 00:21:32

Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

blue taxi napisał(a):

> "tomek" <f...@g...pl>

> mosku ty jeden, kurwa.
> po co odpisujesz?
> ja juz cie nawet w dupie nie mam, dawno
> cie wysralem i sposcilem w kanal.
>
> won mi kurwa, zjebie!
Dla mnie jestem zwyklym smarkiem badz gównem wysranym z rana do sedesu.

7. Data: 2007-01-20 00:27:34

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek; <eorlg1$2gp$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Witam
> Może to smutne co teraz napisze ale przynajmniej prawdziwe.
> Ten świat nie jest pawdziwy.Jest wytworem naszego ego.

Bynajmniej. ;) To nasze ego jest wytworem świata. ;)

> Wogóle nic co nierzeczywiste nie jest prawdziwe.

To nie kwestia "nieprawdziwości" ale ulotności wrażeń i sposobu
tworzenia się osobowości. Typowy problem spojrzenia egocentrycznego
sprzecznego z metodą "powstawania osobowości" - to nie my jesteśmy
"centrum świata", ale świat jest "centrum nas samych". ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

8. Data: 2007-01-20 00:32:14

Od: "blue taxi" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <f...@g...pl>

> Dla mnie jestem zwyklym smarkiem badz gównem wysranym z rana do sedesu.

skad tyle samokrytycyzmu w tobie, tomaszu?

masz jednak racje. jestes: 'zwyklym smarkiem badz gównem wysranym
z rana do sedesu'. z drugiej jednak strony. czy ty sobie czasem
zbytnio niepochlebiasz?

zreszta... kim ty mozesz byc jesli promien kapska
twojej matki to 24 cale?

9. Data: 2007-01-20 00:51:43

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ziejasz zioło ?

10. Data: 2007-01-20 01:11:56

Temat: Odp: nieprawdziwy świat
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eornat$huq$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> sprzecznego z metodą "powstawania osobowości" - to nie my jesteśmy
> "centrum świata", ale świat jest "centrum nas samych". ;)

Zgrabnie ponazywane ;)

...po prostu muzyka?
_(.)_ żródła Etyki
Babcia jest OK