ortopeda - Bydgoszcz/Toruń/Grudziądz - poszukiwany

1. Data: 2006-06-19 17:14:19

Temat: ortopeda - Bydgoszcz/Toruń/Grudziądz - poszukiwany
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pisałam już ale nikt nie odpowiedział, może tym razem się uda.

W sprawie kontuzji kolana poszukuję przyjmującego prywatnie ortopedy w
wymienionych miejscowościach, ewentualnie w innych miastach w rejonie
województwa kujawsko-pomorskiego.

--
Sabina

2. Data: 2006-06-19 20:58:48

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:x4v5uxarih2$.18pi4hex2bzm7$....@4...net..
.
> [...]
>
> W sprawie kontuzji kolana poszukuję przyjmującego prywatnie ortopedy w
> wymienionych miejscowościach, ewentualnie w innych miastach w rejonie

Wielokrotnie podawałam tę stronę:
Ogólnopolska baza usług medycznych:

530 ośrodków medycznych: szpitali, gabinetów i przychodni
ulicy albo specjalizacji.

Wybierz miasto i zobacz wszystkie placówki.

http://medycyna.onet.pl/

j.

3. Data: 2006-06-20 00:10:14

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jun 2006 22:58:48 +0200, jagna napisał(a):

> Wybierz miasto i zobacz wszystkie placówki.

Dzięki, już wcześniej znalazłam na innej stronie.
Chodziło mi, żeby ktoś polecił, choć w tym poście tego nie doprecyzowałam.
Bo jak ktoś poleci to przecież nie byle jakiego, których jest mnóstwo.
To pójdę do tego co wygooglałam, zajmuje się medycyną sportową, tacy ponoć
najlepsi w sprawach urazów jak mój (kolano). Mam nadzieję, że nie będzie to
70 zł wyrzuconych w tzw. błoto.

--
Sabina

4. Data: 2006-06-20 07:46:28

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał w
wiadomości news:1o5gi5wojbfsm.1d3keh8qr2x0f$.dlg@40tude.net...

> [...]
> najlepsi w sprawach urazów jak mój (kolano). Mam nadzieję, że nie będzie

Jak ortopeda nie pomoże tyle, na ile spodziewasz się, daj znać na priva.
Mam coś w "zanadrzu"...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Próba histaminowa
szklo w stopie