Strona główna Grupy pl.soc.rodzina Odpis skrocony aktu urodzenia, metryki chrztu i swiadectwa bierzmowania Re: Odpis skrocony aktu urodzenia, metryki chrztu i swiadectwa bierzmowania

Re: Odpis skrocony aktu urodzenia, metryki chrztu i swiadectwa bierzmowania

From: "Karol" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Odpis skrocony aktu urodzenia, metryki chrztu i swiadectwa bierzmowania
Date: Tue, 29 Apr 2003 10:43:09 +0200

> A czy coś się od tego czasu zmieniło? Tzn. przestałeś być urodzony,
> ochrzczony, bierzmowany ;-)
> ER
> PS. U nas to się odbywało "na gębę", bo ksiądz był zaprzyjaźniony.

No niby masz ER racje, ze nic sie nie zmienilo, ale chodzi mi o to czy
polskie prawo zrowno koscielne jak i swieckie jest tak dziurawe, ze chce byc
zabezpieczony, zeby nie latac kilka razy po parafiach i urzedach, poniewaz,
gdzie indziej bylem chrzczony, gdzie indziej bierzmowany i gdzie indziej
bedzie slub, gdzie te wszystkie papiurki trzeba dostarczyc.

Pozdrowka
Karol