Odplyw ze zmywarki

1. Data: 2005-05-15 17:57:21

Temat: Odplyw ze zmywarki
Od: "Tomek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszedl czas na zmywarke. JEdnak jedyne miejsce gdzie moge ja zamontowac
jest oddalone od przylaczy wodnych o ok 4 m
Mam zamiar zrobic nastepujacy odplyw ze zmywarki : 3,5 metra rurki lezacej na
ziemi ,potem pol metra w gore i podlaczenie do syfonu pod zlewozmywakiem.
W instrukcji pisza ze max dlugosc odplywu moze siegac 4m , Jednak boje sie
tego dlugiego odplywu - czy woda tam stac nie bedzie i nie bedzie sie cofac do
zmywarki ? Alternatywa jest odplyw nachylony w kierunku konca ale wolalbym nie
stosowac tego rozwiazania .
Prosze o sugestie

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2005-05-15 18:05:35

Temat: Re: Odplyw ze zmywarki
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar zrobic nastepujacy odplyw ze zmywarki : 3,5 metra rurki lezacej
na
> ziemi ,potem pol metra w gore i podlaczenie do syfonu pod zlewozmywakiem.

zly pomysl

> [...]
cofac do
> zmywarki ? Alternatywa jest odplyw nachylony w kierunku konca ale wolalbym

dlaczego? wlasnie chodzi o to, aby byl spadek - nie pamietam ile stopni
powinno byc minimum - ale to jest okreslone
zrob spadek jaki ci sie uda osiagnac i tyle

Sierp

3. Data: 2005-05-15 19:07:24

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego? wlasnie chodzi o to, aby byl spadek - nie pamietam ile stopni
> powinno byc minimum - ale to jest okreslone
> zrob spadek jaki ci sie uda osiagnac i tyle

Po co??? I jak??? Ma postawić zmywarkę na blacie? Pomyśl trochę.

Nie potrzeba żadnych spadów, przecież woda nie odpływa grawitacyjnie.
Zmywarka to nie zlew - ma pompę. Z cofaniem się wody też nie ma problemu, bo
lepsze mają na odpływie zawory zwrotne. No chyba, że montujesz jakieś
hipermarketowe badziewie.
Proponuję jedynie zwrócić uwagę na to, żeby przekrój rury nie był za mały i
żeby łączenia nie łapały jakichś farfocli bo może się zatkać.

4. Data: 2005-05-16 12:45:35

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram to, co napisał Zayzayer. Dodatkowo, jak chcesz zmniejszyć opory
przepływu wody to skróć sobie oryginalną rurę wylewową zmywarki (przeważnie
jest karbowana, co daje opory) a wydłuż odcinek z rury gładkiej i śpij
spokojnie.
JAck

5. Data: 2005-05-16 13:12:59

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(przeważnie
> jest karbowana, co daje opory) a wydłuż odcinek z rury gładkiej i śpij

tyle że we wszystkich instrukcjach piszą żeby przedłużać TAKĄ SAMĄ rurą.
Rozumiem że chodzi o przekrój ?
Rury gładkie łatwiej ulegają załamaniom i odkształceniom i IMO lepiej użyć
jednak karbowanej....

rokko

6. Data: 2005-05-17 10:40:23

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> jest karbowana, co daje opory) a wydłuż odcinek z rury gładkiej i śpij

Zanim zaczniesz ją radośnie skracać to sprawdź, czy ta rura nie ma
jakiegoś systemu przeciwdziałającego zalewaniu kuchni. Szkoda by
było sobie uciąć taki zawór razem z kablem elektrycznym.

Pozdrawiam
Rex

7. Data: 2005-05-17 15:30:29

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała poprawka.
Pomylił mi się odpływ z dopływem :)

Mimo wszystko przed cięciem proponuję zapoznać się z warunkami
gwarancji.

Pozdrawiam
Rex

Kołdry, jaśki, materace z naturalnej wełny MERINO!!
Co zrobić żeby nie śmierdziały skóry baranie?
usuwanie farby
Malowanie - help:-)
[spam] Galeria obrazów