Co zrobić żeby nie śmierdziały skóry baranie?

1. Data: 2005-05-15 13:23:06

Temat: Co zrobić żeby nie śmierdziały skóry baranie?
Od: "Robert" <h...@o...pl@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas ostatniej wizyty w górach zkupilismy dwie, wyprawioine barnie skury.
Skórki sa fajne, włochate, tylko niestety śmierdzą baranem. Na dłuższą metę
nie da się z tym wytrzymać. Po dwóch tygodniach wietzrenia tez nie widać a
razcej nie czuc postępu.
Czy jest jakiś sposób żeby takie skóry przestały śmierdzieć?

Robert

2. Data: 2005-05-15 18:17:54

Temat: Re: Co zrobić żeby nie śmierdziały skóry baranie?
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert" <h...@o...pl@wp.pl> wrote in message
> Czy jest jakiś sposób żeby takie skóry przestały śmierdzieć?
> Robert
Nie chce cie martwić ale z tego powodu ja swoje skóry baranie przez 4 latra
trzymalam w szafie a potem wyrzucilismy bo nie dało sie na tym spac.
Rozwiązania tego problemu nie zmnalazłam moze tobie sie uda. Pozdrawiam.
Yaris

3. Data: 2005-05-15 19:32:07

Od: niusy <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):
> [...]
> razcej nie czuc postępu.
> Czy jest jakiś sposób żeby takie skóry przestały śmierdzieć?

Hej

Mialem ten sam problem, ale po trzech miesiacach wietrzenia w przeciagu
przestala smierdziec :)

4. Data: 2005-05-17 06:59:11

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rada dość ryzykowna.
Ja miałem stare skóry, które wprawdzie nie śmierdziały, ale były strasznie
brudne. Zaryzykowałem pranie w pralce. Zrobiły się trochę twarde i trochę
włosów wylazło, ale efekt był bardzo dobry.
Może i tu pomoże? Zawsze można je potem wyrzucić w razie niepowodzenia.
JAck

usuwanie farby
Malowanie - help:-)
[spam] Galeria obrazów