Odporność

11. Data: 2002-11-12 07:19:37

Temat: Re: Odpornosc- skutki palenia
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam" <d...@p...org> napisal w wiadomosci
news:1op0tugu6d842ha6vsk8miqbdafn5h9j5a@4ax.com...

> Nie da rady, trzeba bedzie sprawdzic, czy w gre nie wchodzi nowotwor.
> Brzmi to okrutnie, ale takie sa reguly postepowania. Bo pacjentka jest
> w grupie "podniesionego ryzyka".
>

> dradam

Przeswietlenia pluc robione nic tam nie ma

12. Data: 2002-11-12 13:44:23

Od: dradam <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 08:19:37 +0100, "Anna" <a...@f...onet.pl>
wrote:

>Przeswietlenia pluc robione nic tam nie ma

Od kiedy to po zrobieniu przeswietlenia mozna powiedziec, ze nowotworu
nie ma ?

Rok temu mialem pacjenta, ktory mial nienajgorsze zdjecie klatki
piersiowej, ale ze byl namietnym palaczem od wielu lat wiec go
poslalem na nieco ( powtarzam tylko "NIECO") bardziej zawansowane
testy i co wyszlo : nieoperacyjny nowotwor. Nie meczyl sie zreszta
dlugo.

Pozdrawiam

dradam

13. Data: 2002-11-12 16:49:26

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poslalem na nieco ( powtarzam tylko "NIECO") bardziej zawansowane
> testy i co wyszlo : nieoperacyjny nowotwor. Nie meczyl sie zreszta

Jakie badanie mam zrobic, prosze poradz

14. Data: 2002-11-12 18:05:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakie badanie mam zrobic, prosze poradz

Idź do dobrego pulmonologa on Cię pokieruje na wszystkie potrzebne badania,
i będzie umiał wykorzystać ich wyniki do leczenia...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Marskosc watroby
Kalafonia a skóra...
Pytania przygotowawcze na studia pielęgniarskie
globulki i krem plemnikobójczy
przepuklina