Re: Odruchowe liczenie sylab - iść do psychologa/psychiatry?

From: " " <l...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odruchowe liczenie sylab - iść do psychologa/psychiatry?
Date: Wed, 12 Sep 2007 09:25:59 +0000 (UTC)

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam to samo - mówię wierszem. To chyba pokrewna dolegliwość do Twojej -
> w końcu też o ilość sylab chodzi, tyle że w wersach. Kurczę, trzeba iść
> do psychiatry czy coś...
> A poważnie: nie skupiaj się tak nad tym liczeniem. Ty chyba nie masz co
> robić za bardzo, co? Przyjedź - mój ogródek po deszczach woła o pomstę
> do nieba... no i dotlenisz się trochę, pogadamy, od razu ilość sylab Ci
> się pomyli, bo ja gadam jak nakręcona :-D

Heh... żeby to było takie proste. :) Chyba jednak Twoje mówienie wierszem to
coś innego, skoro uważasz, że wynika to z braku zajęcia. :) Zajęć mam bardzo
dużo i jedyne czym się martwię to fakt, że pewnie życia mi nie starczy na to,
żeby przeczytać wszystko co bym chciał, nauczyć się tego, co bym chciał itd. A
jednak nad Twój ogródek przekładam stosik książek do przeczytania,
rozgrzebanych projektów/pomysłów (jestem informatykiem), rolki leżące w kącie
i czekające na trochę słońca, kilka płyt, które ostatnio dostałem do
przesłuchania... nie, to stanowczo nie chodzi o brak zajęcia w życiu. ;)

Dzięki za zainteresowanie, ale liczę, że jest ktoś, kto będzie w stanie podać
mi jakieś wiarygodne źródło informacji o takich zaburzeniach i o tym, na co
one mogą wskazywać.

Pozdrawiam!