Re: Odruchy

21. Data: 2007-11-25 00:31:54

Temat: Re: Odruchy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fiabe0$hfe$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Albo mnie podpuszczasz, albo nie piszemy o tym samym.
> Niech będzie za Wikipedią - choć jej nie lubię:
> "Inteligencja - nazwa warstwy społecznej żyjącej(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) z
> pracy twórczej umysłu, lub/i będąca głównym nośnikiem kultury narodowej."

Nie wzięłaś sobie widzę do serca [a już pod rozwagę tym bardziej]
mojego apelu o nie trzymanie się gotowych schematów...
No to masz zagwozdkę: piszemy niby o tym samym
ale jedno z nas rozumuje schematycznie...

22. Data: 2007-11-25 00:39:47

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> mojego apelu o nie trzymanie się gotowych schematów...
> No to masz zagwozdkę: piszemy niby o tym samym
> ale jedno z nas rozumuje schematycznie...

To znaczy ja?
Ja po prostu mam ścisły (i równocześnie wysoce humanistyczny) umysł i
trzymam sie terminologii. Nie tworzę pojęć na własny użytek.
Nie mam takich przyzwyczajeń, ponieważ taka przypadłość prowadzi do
rozmycia/błędów w rozumowaniu.
Konsekwencja oraz stała terminologia (czyli schemat) jest potrzebna -
dlatego np. na matematyce (szczyt schematyzacji w myśleniu) opiera się
wszystko, co osiągnęła do tej pory ludzkość. Nie można używać
wieloznaczności, jeśli chce się cokolwiek ustalić/osiągnąć lub choćby
spotkać się na tej samej płaszczyźnie rozumowania unikając konfliktu.

Myślę, jednak, że nie majaczy nam na horyzoncie żaden konflikt, którego
musielibyśmy starać sie unikać?
:-)
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

23. Data: 2007-11-25 00:54:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak oto wykończyłam nerwowo trickstera ;-)

Jeśli życzeniowo mylisz nerwowość ze znudzeniem
[wybaczysz mi jak mniemam szczerość -przecież
ponoć jesteś z natury szlachetna]to doprawdy
nie zdziwi cię że przestanę zawracać sobie
głowę twoją edukacją. Radź sobie sama...

24. Data: 2007-11-25 00:58:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> ponoć jesteś z natury szlachetna]to doprawdy
> nie zdziwi cię że przestanę zawracać sobie
> głowę twoją edukacją. Radź sobie sama...

I już bez ";-)" ?

Więc o edukację moją tu chodziło? - no, to było bardzo ciekawie i może
przedwcześnie ją zarzucasz, bo ja się wcale nie znudziłam Tobą.
Zatem porzucasz dzieło niedokończone :-)

25. Data: 2007-11-25 07:07:04

Temat: Edukacja Skya
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> ponoć jesteś z natury szlachetna]to doprawdy
> nie zdziwi cię że przestanę zawracać sobie
> głowę twoją edukacją. Radź sobie sama...

Nie edukuj mnie więcej, proszę.
To ja cały czas usiłowałam wzbogacić twoja wiedzę, choć czyniłam to w
sposób, z którego wyciągnąłes zupełnie błędne wnioski, opierając się na
błędnych założeniach (no, bo skoro się Tobą z takim zangazowaniem
zajmowałam...).

Zarzucasz mi brak wiedzy.
:-)
Więc choćby co do arystokracji, rodziny królewskiej w Anglii oraz Diany,
poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Diana_Spencer
I wiedz wreszcie, że wszystko, o czym Ci mówię, to prawda.
Arystokracja istnieje nadal i broni się przed zanieczyszczeniem
krwi(!!!) i rasy (!!!), dlatego Diana musiała zginąć.
Odbiło głupiej babie; pomyślała, że lepszy dla niej będzie
ciemnoskóry(rasa) londyński kupczyko-hotelarz(krew)...

Więcej pokory, Sky'u, więcej pokory.
Mam nadzieję, że Twoja szlachetność pozwoli Ci przyjąć moje słowa nie
zmieniając pozytywnego nastawienia do mnie, bo moje do Ciebie - nadal
pozytywne :-)

Jak widzisz, czasem "edukowany" okazuje się po prostu taktowniejszy od
edukującego, pozwalając mu jak najdłużej dobrze czuć się w tej roli...

26. Data: 2007-11-25 07:14:41

Temat: Re: Edukacja Skya
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Ha...

27. Data: 2007-11-25 07:14:47

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Ha...

Dziwisz się, że w niedzielę tak wcześnie wstałam?
Ano, mąż na ryby, a ja na 9-tą do kościółka, bo po wyprawieniu męża nie
opłacało mi sie juz kłaść :-)
Przy tym - dokończyłam jedną rozmowę, jak sądzę...

28. Data: 2007-11-25 10:00:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwisz się, że w niedzielę tak wcześnie wstałam?
> Ano, mąż na ryby, a ja na 9-tą do kościółka, bo po wyprawieniu męża nie
> opłacało mi sie juz kłaść :-)
> Przy tym - dokończyłam jedną rozmowę, jak sądzę...

Może sobie dasz spokój z tą skórką z chuja.

29. Data: 2007-11-25 11:28:55

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 08:07, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Jak widzisz, czasem "edukowany" okazuje się po prostu taktowniejszy od
> edukującego, pozwalając mu jak najdłużej dobrze czuć się w tej roli...

:)))

--
Fra

30. Data: 2007-11-25 11:32:15

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Może sobie dasz spokój z tą skórką z chuja.

Nie przezywaj, to brzydko.

--
[...]

Materiały praca magisterska
brak tesknoty