Odśnieżanie :-)

31. Data: 2010-12-17 11:50:09

Temat: Re: Odśnieżanie :-)
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:iefi39$p71$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Kupuję sobie nartki biegówki :-))))))
>
> (Już mam dwa psy Panslo. Starego dalmatyńczyka - Baryłę i parsona Cóśka,
> co za dużo to niezdrowo)
>
> MK

Na ile okazji masz sukienki?

32. Data: 2010-12-17 11:57:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Na ile okazji masz sukienki?

Panslo, jestem dziewczynką.... nie liczyłam.... :-))))

Ale do ogrodu chodzę w gaciach!

MK

33. Data: 2010-12-17 11:59:55

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Ja odśnieżam tylko niecałe 10 m2 przed garażem (resztę się
> udepcze) ale chętnie zatrudniłbym babę z łopatą do odkopania alejek w
> naszych ogródkach działkowych. ;-)
> Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

Jeśli już musi być baba, to zaproś Agatkę od Wróbli. Położysz ją za bramą
wjazdową do ogrdów, pokatulasz do swojej furtki i będziesz miał śnieg
ślicznie uwalcowany.

Pozdrawiam alternatywnie
skryba

34. Data: 2010-12-17 12:18:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
> kondycja nie spada ;-)
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
>
> PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

Z pozdrowieniami: http://www.youtube.com/watch?v=7rXqej8zg0Q

(i już nie piszę więcej, bo mnie szacowne grono grabkami pogoni)

MK

35. Data: 2010-12-17 13:10:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem urządzenie, dzięki któremu nie będziesz używała samochodu, pływała
na wodzie, zastąpi wycieczki rowerowe, przestaniesz odśnieżać i jeszcze
pieniądz zarobisz przez cztery pory roku.
http://allegro.pl/hagglund-bv206-okazja-amfibia-ratr
ak-skuter-i1357882915.html#gallery

36. Data: 2010-12-17 13:46:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (i już nie piszę więcej, bo mnie szacowne grono grabkami pogoni)

Hejka. Bo zasłużyłaś i wiesz za co. :-(
Pozdrawiam dyscyplinująco Ja...cki

37. Data: 2010-12-17 14:46:20

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> pływała na wodzie, zastąpi wycieczki rowerowe, przestaniesz odśnieżać i
> jeszcze pieniądz zarobisz przez cztery pory roku.

Tymi to całe jezioro Morąg wzdłuź i wszerz można:
http://www.onyerbike.co.nz/On-yer-bike/Hagglund-Ride
s_IDL=2_IDT=1917_ID=13922_.html

A gdyby łyk większy to: "na lwy by", a nie na tygrysy, raczej syberyjskie:
http://chtz-uraltrac.ru/catalog/categories/69.php
Pławajuszczije i nie plawajuszczije -40 do +50 gradusow i od 5 do 30,
tonn... :-)))))))))

38. Data: 2010-12-17 17:12:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 00:03:00 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> Marnujesz więc swój talent siedząc całymi dniami w sieci
> pisząc dużo i najczęściej bzdury na grupach
> :)
> Wynajmuj się dziewczyno do kopania rowów
> a będzie z Ciebie wreszcie pożytek
> :P
> z pozdrowieniami i uśmiechami
> smal
> www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
> sklep: http://trawki.pl/

Wiesz, Tadzik, gdzie sobie wsadź swoje pozdrowienia i uśmiechy?
Tam, gdzie Ci najbardziej dolega zawiść... W 4 litery. Od razu poznać, ze
od zawiści aż hemoroidy masz.

39. Data: 2010-12-17 17:12:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 07:14:03 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Masz dość oryginalne życzenia pod choinkę.
> :-))
>
> Pozdrawiam wesoło
> skryba

Urwał się, to i ma.

40. Data: 2010-12-17 17:16:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 08:53:02 +0100, Michał Gut napisał(a):

> to zanczt ze masz za duzo wolnego czasu:)

Owszem - 19 lat pracowałam na 2 etaty i więcej, więc z prostego rachunku i
porównania z przeciętnym Kowalskim wynika, że teraz mam prawo mieć wolny
czas.
A czy mam go za dużo i co oznacza "za dużo" - to kwestia dyskusji.

> ja po pracy (firma zabiera mi przecietnie 11h dziennie) jestem na tyle
> zarżnięty ze nie mam ochoty nic robic.

Źle organizujesz sobie pracę. Tyle JA mogę Ci powiedzieć.

> jak w ubieglym roku sypało wściekle
> to do tych 11 dochodziły jeszcze 2h pracy ciągnikiem rolniczym z łyżką
> załadunkową zeby ten snieg zebrac w jedną pryzmę. gehenna.

Nie prowadzę firmy. Stwarzam warunki do jej prowadzenia.

Gdzie sa moje kwiatki, czyli: No i lipa z lipa ? ;)
[reklama} Mamrot z Wilkowyj
zakład o 1/2 litra
ptaszki, ptaki, ptaszyska
fenoanomalie