Odśnieżanie mechaniczne

1. Data: 2010-12-23 17:11:50

Temat: Odśnieżanie mechaniczne
Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
życzę miłych spokojnych i pogodnych Świąt i Do siego 2011 roku.

Jednocześnie pytam, czy jest na grupie ktoś, kto używa spalinowej
odśnieżarki i może podzielić się doświadczeniami jak takie urządzenie
sprawuje się na posesji. Nie mam na myśli odśnieżania 200 m drogi lecz
kawałek podwórka, podjazd do garażu, chodnik przed bramą, w sumie mniej
więcej jakieś 250 m kwadratowych.
Grupowiczów, którzy na wszystko mają gotową odpowiedź informuję:
- wiem był przed chwilą wątek o odśnieżaniu, tylko zrobił się
pornograficzno - towarzysko - męsko - kobieco - szowinistyczny.
- wiem, odśnieżanie bardzo służy zdrowiu. Bardzo lubię odśnieżać i odśnieżam
z dużym zapałem, ale przy moim wieku i stanie zdrowia nie wiem jak długo
jeszcze dam radę, toteż na wszelki wypadek chciałbym się dowiedzieć jak
sprawuje się spalinowa odśnieżarka.
- wiem śmierdzi, ale ja bardzo lubię woń spalin.

Antoni Broniak

2. Data: 2010-12-23 19:40:02

Temat: Re: Odśnieżanie mechaniczne
Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jednocześnie pytam, czy jest na grupie ktoś, kto używa spalinowej
> odśnieżarki i może podzielić się doświadczeniami jak takie urządzenie
> sprawuje się na posesji.
Nie mam odśnieżarki ale obserwuję tych co używaja
Po pierwsze - jest od 8 do 12 rodzajów śniegu
Po drugie - żadna z nich nie wywozi śniegu /żart/ więc musisz miec miejsca w
zasięgu wyrzutu - ciągi gdzie bedzie ten śnieg gromadzony
Po trzecie - te tanie co się je pcha to tylko do lekkiego i dość szybko
wysiadają
SJS

3. Data: 2011-01-01 17:45:10

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 18:11, Antoni.Broniak pisze:

> [...]
> sprawuje się na posesji. Nie mam na myśli odśnieżania 200 m drogi lecz
> kawałek podwórka, podjazd do garażu, chodnik przed bramą, w sumie mniej

Zajrzałam na grupę - mamy odśnieżarkę spalinową Champion 9 KM, teren
większy niż Twój - sprawuje się dobrze, bardzo wydajna. Jeśli konkretnie
masz jakieś pytania, pisz.
Przy okazji: troszkę świeżych okołodomowych fotek (np. ptaszki w
ogrodzie) dałam przed chwilą na http://bajarka.fotolog.pl/
--
pozdrawiam, Basia

4. Data: 2011-01-02 14:46:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aby się odśnieżyć i odmrozić,wstawiłem kilka nowych zdjęć lilii.

http://picasaweb.google.com/home

5. Data: 2011-01-02 14:48:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aby się odśnieżyć i odmrozić,wstawiłem kilka nowych zdjęć lilii.

> http://picasaweb.google.com/home

Dlaczego nie chce się otworzyć?

http://picasaweb.google.com/home

6. Data: 2011-01-02 15:03:50

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Dlaczego nie chce się otworzyć?
>
> http://picasaweb.google.com/home

Na Gazeta.pl otwiera się,co jest grane?
http://picasaweb.google.com/home

7. Data: 2011-01-02 18:54:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-02 16:03, mirzan pisze:

> Na Gazeta.pl otwiera się,co jest grane?
> http://picasaweb.google.com/home

To nie serwer winien, tylko link. Nazwa użytkownika zamiast strony
startowej (po slashu).

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2011-01-02 19:39:28

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> To nie serwer winien, tylko link. Nazwa użytkownika zamiast strony
> startowej (po slashu).

Następna próba,bo i tak nic się tu nie dzieje.

http://picasaweb.google.com/liliumster/Lilie2010?aut
hkey=Gv1sRgCMCUo-
iD_5OVQg#

9. Data: 2011-01-02 19:58:01

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" nie wie co to hajtek:

> Następna próba,bo i tak nic się tu nie dzieje.

Słyszałem że zamontowali tam takiego bota, co wychwytuje wszelaką cioolacinę
i to pod względem jakości jak i zawartości merytorycznej ;-)
Zatem mirzanie, odłóż aparat, złap za szufle do śniegu. To Ci na pewno
wyjdzie;-)

Zdroofka Johnny
www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej jakości konina

10. Data: 2011-01-02 20:05:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i to pod względem jakości jak i zawartości merytorycznej ;-)

> Zatem mirzanie, odłóż aparat, złap za szufle do śniegu. To Ci na pewno

Ja jestem pan z miasta,służba u mnie odśnieża,czyli dozorcy i firmy
sprzątające.
Pozdrawiam.mirzan

Spokojnych Świąt
mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach
Za duża choinka - można obciąć czubek?
Zima na Kaszubach
DLA OGRODNIKÓW I NIE TYLKO