Odśnieżarka

1. Data: 2005-03-08 14:01:43

Temat: Odśnieżarka
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy opłaca sie jeszcze kupować odśnieżarkę a jeżeli tak to jaką byście
polecili.

Pozdrawiam
Wojti

2. Data: 2005-03-08 14:23:09

Temat: Re: Odśnieżarka
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy opłaca sie jeszcze kupować odśnieżarkę a jeżeli tak to jaką byście
> polecili.

Nie, no łopatą taniej, bo to tylko 13 zł w markecie :-)

Zależy ile ha masz do odśnieżania.

Pozdrawiam

Jacek

3. Data: 2005-03-08 16:04:55

Od: "Rex" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> czy opłaca sie jeszcze kupować odśnieżarkę a jeżeli tak to jaką byście
> polecili.

Też się nad tym zastanawiałem. Zwłaszcza po tym jak rano nie widzę
efektu wieczornego biegania z łopatą ;-)
Powstrzymała mnie jedna rzecz. Od użytkownika takiego sprzętu usłyszałem,
że nadaje się tylko na "suchy" śnieg. W momencie gdy temperatura oscyluje
koło zera i śnieg zaczyna się lepić zabawka momentalnie się zapycha i
pozostaje stara dobra łopata.
Powyższe dotyczy urządzenia pchanego ręcznie. Nie wiem jak to wygląda
w przypadku większych zabawek.

Pozdrawiam

Rex

4. Data: 2005-03-08 18:08:39

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie po 9,99zł/szt ale już trzecią kupiłem :-)

Wojti

5. Data: 2005-03-08 18:14:30

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tv zza oceanu widziałem że tak fajnie śnieg wylatuje do góry,ale z tym
zapychaniem to faktycznie może być problem, chyba że spokojnie, bez nerwów,
może czymś wysmarować od środka, jakimś siuwaksem aby było gładko i nie
przywierało.Do odgarnięcia mam tylko garaż, chodnik i kawałek drogi.No może
też sąsiadowi bym pomógł bo też chłop klnie jak szewc gdy musi to robić.No i
może zaprzyjaźnionej sąsiadce po drugiej stronie.Latka lecą a człowiekowi
się już nie chce z łopatą szarpać.
Wojti

6. Data: 2005-03-09 08:49:53

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rex napisał(a):

> [...]
> pozostaje stara dobra łopata.
> Powyższe dotyczy urządzenia pchanego ręcznie. Nie wiem jak to wygląda

Na moim osiedlu pracują takowe samojezdne "większe zabawki". Z tego co
widzę, dla nich ograniczeniem jest wysokość zaspy - wtedy koła napedowe
zaczynają się ślizgać.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

7. Data: 2005-03-09 12:08:14

Od: "Przemek Vonau" <p...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może czymś wysmarować od środka, jakimś siuwaksem aby było gładko i nie
> przywierało.Do odgarnięcia mam tylko garaż, chodnik i kawałek drogi.

Jeżeli nie musisz mieć już o 4 rano co dzień wszystkiego idealnie
odśnieżonego to na ogół w okolicy gdzieś mieszka jakiś lokalny menel,
ewentualnie jakiś nastolatek, który mógłby sobie dorobić w ten sposób.U mnie
to tak działa. Ile razy w roku potrzeba solidnie odśnieżyć - 5, 10? Nawet
jak zapłacisz 50 zł to wyjdzie ci 500 zł w skali roku. Odśnieżarka jest do
Szwecji gdzie odśnieża się 2 razy w tygodniu a chętnych do pracy fizycznej
nie ma. U nas przy standardowej posesji ci się w życiu nie zwróci a będziesz
się tylko potem chrzanił z serwisem, zaleganiem w garażu/komórce, a jak
mokry to zapycha a jak sypki to ląduje u sąsiada, itp.

8. Data: 2005-03-10 08:25:51

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2005 15:01:43 +0100, Wojti napisał(a):
> czy opłaca sie jeszcze kupować odśnieżarkę a jeżeli tak to jaką byście
> polecili.

Na naszej ulicy jeden sąsiad sobie kupił odśnieżarkę. Efekt? Gdy u innych
biało/lód, a nawet po odśnieżeniu wielkie zaspy po obu stronach drogi - to u
niego idealnie wygolona droga :)
Chyba na następny rok kupię, bo już zaczynam mieć dość - zresztą jak się
wyprowadzimy od rodziców to zdecydowanie trzeba będzie coś takiego im
sprawić, bo przecież ile można latać z łopatą?
Przy czym u nas odśnieżyć trzeba "swój" kawałek drogi - szerokość ok. 3,5m
(tak, takie są u nas "arterie" ;) a długość 20m...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

ul. Bartycka W-wa
Jaki junkers do kuchni?