Odwieczny problem - co wybrać?

1. Data: 2001-10-17 06:52:47

Temat: Odwieczny problem - co wybrać?
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co lepsze? Jakie uwagi? Pytanie stare jak świat.
Mam kłopot, bo sprzedawca doradza coś innego. Ja wymysliłem sobie
lodówkę INDESIT ICA 238L, a sprzedawca się skrzywił i poradził
ELECTROLUX EWT 832.
Tak samo z pralką: ja Whirlpool AWT 5108, względnie AWT 7125 Szósty
Zmysł, a on ELECTROLUX EWT 1255.
Nie jest chyba (?) na prowizji u Electroluxa, ale trochę zabił mi
ćwieka..
Pomożecie? Może ktoś używa tych urządzeń i potrafi coś o nich
powiedzieć. Kolorowe biuletyny to trochę za malo, a uwagi użytkowników
to już coś.

Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2001-10-17 13:06:13

Temat: Re: Odwieczny problem - co wybrać?
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

znam trzech wlasciciei sklepow AGD i oni wszyscy zgodnie twierdza ze
Elektrolux obecnie jest bardzo dobrej jakosci

1. Data: 2001-10-18 20:58:05

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Indesit odradzam, whirlpool moze byc, electrolux polecam.

--w

1. Data: 2001-10-26 10:55:15

Od: "Maciej" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyj na tą stronę: http://to.czy.to/serwis/Domowa/ , może to ci pomoże w
dokonaniu wyboru

Pozdrawiam Maciej

Uzyskanie licencji - zapytanie
mala dzialka przy wylocie z Warszawy na Katowice
Strony Huppe
Otwory na puszki instalacyjne
Rozliczenie Końcowe