Re: Odżywka do włosów

From: "sq4ty" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Odżywka do włosów
Date: Tue, 14 Feb 2006 19:24:25 +0100

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dss8if$pc7$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Mam straszny problem z rozczesaniem włosów po ich umyciu, są całe
> splątane i żadna odżywka, której do tej pory próbowałam nie radzi sobie
> z nimi, dodam, że mam długie włosy,farbowane, ale strasznie
> przetłuszczające się - pomimo tego po umyciu są jak splątane siano.
> Próbowałam już różnych odżywek - do włosów farbowanych,
> przetłuszczających się a nawet suchych - niestety przy rozczesywaniu po
> prostu je wyrywam. Poradźcie coś,

Też mam długie włosy (do pasa, bo to zależy co kto ma na myśli mówiąc
długie), z pasemkami, więc są farbowane lub odbarwione miejscami :).
Ja staram się po prostu ich nie plątać. Wcieram tak jakby szapon w głowę, a
te co zwisają poza głową (rany, jak to brzmi), myję już tylko przesuwając po
nich rękoma. Niestety, te wszystkie cud- odzywki niewiele dają, najlepiej
się rozczesują po masce do włosów (ja mam Dove). Często mam splątane włosy
po wycieraniu, ale już trudno. Tez cierpię jak nieraz muszę szarpnąć.
Rozczesują oczywiście pasmami, o od dołu. Te najbardziej splątane są
zazwyczaj przy głowie, i niestety tam już trzeba wiecej cierpliwości.

Tyle mogłam poradzić.

Maja