Off topic -pies

11. Data: 2001-03-02 08:38:38

Temat: Re: Off topic -pies - jamnik
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Jamniczki sa sympatyczne ,ale bardziej mi sie podobaja duze psy.
Pozdrawiam Juras

:))))
Oczywiscie z upodobaniami sie nie dyskutuje
ale jamniki w sam raz na wszystko
tzn maja w sam raz wielkosc do lozka
i na spacer
hehe
dla mnie psy dziela sie na dwie "rasy":
jamniki i te inne
:)
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

12. Data: 2001-03-02 08:57:14

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie z upodobaniami sie nie dyskutuje
> ale jamniki w sam raz na wszystko
> tzn maja w sam raz wielkosc do lozka
> i na spacer
> hehe
Nic dodac nic ujac.

> dla mnie psy dziela sie na dwie "rasy":
> jamniki i te inne
Po tym sie poznaje pasjonatow.
Byc moze tez bede uwazal ze sa tylko 2 rasy.
Pozdrawiam
Juras
NIech Ci bedzie - hehe :-))))

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

13. Data: 2001-03-02 09:44:12

Od: "Jarek grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak prawde powiedziawszy to nie mialem zadnego psa.
> Ale mysle ze przywiazanie do pupila nie jest zwiazane z rasa,
> Jamniczki sa sympatyczne ,ale bardziej mi sie podobaja duze psy.
> Pozdrawiam Juras
moze owczarek kaukaski? ;-)
pozdrowka
jarek

14. Data: 2001-03-02 10:02:55

Temat: Re: Off topic -pies
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001401c0a2eb$bfabde60$1...@o...org.pl...
> Nie zapomnij o basenie bo w lecie będzie mu ciepło, a tu trochę info.:
> Jerzy co za swiatla mysl.Zapisze na lodowce "kupamieci".
Czasami z tego robi sie problem, lepiej z góry ustalić zasady ;-)))

> Tak swoja droga czemu podlkreslasz ze bokserka byla czeska?
Mają dłuższe pyszczki niż niemieckie i nie plują [nie ślinią się tak
bardzo],

> Puli rozumiem wegierska rasa,natomiast nie slyszalem o czeskiej odmianie
> boksera.
Kiedyś były, nie wiem jak teraz, a przy okazji sprostuję, że spaniel nie
był springer tylko cocker spaniel [sussex] złocisty, są większe od
cockera.

15. Data: 2001-03-02 10:25:11

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> moze owczarek kaukaski? ;-)
> pozdrowka
> jarek
A moze nie.
To sa piekne psy,ale ja nie mam doswiadczenia ,za trudny dla mnie.
Pozdrawiam Juras

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

16. Data: 2001-03-02 15:26:50

Temat: Odp: Off topic -pies - jamnik
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy owczarku kaukaskim to naprawdę trzeba zrezygować z ogrodu.

Uszanowanie Tadeusz
t...@w...pl
----------------------------------
\ / Podstawowym warunkiem poznania znajomego,
(';') jest zawarcie znajomości z osobnikiem nieznanym.

Użytkownik Jarek grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

17. Data: 2001-03-02 17:04:48

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Toba w 100 %, czyzbys tez mial jamnika?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

18. Data: 2001-03-02 17:09:38

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj Kajtek juz kretu odpuscil, stwierdzil widocznie, ze na dzialce jest dosc
miejsca dla nich obu. Nie daruje za to nornicom i oczywiscie wsadza nos we
wszystkie dziury w ziemi. Ale maly pies to i male szkody.

19. Data: 2001-03-02 22:07:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Toba w 100 %, czyzbys tez mial jamnika?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

:)))
Zawsze mialem tylko jamniki
krotkowlose
brazowe
:)

20. Data: 2001-03-05 07:45:32

Od: "Jarek grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalczego? Nie zmiesci sie czy co? ;-) Wystarczy nie wpuszczac tam gdzie nie
jest potrzebny i bedzie ok :-) Ja mam mieszanca: owczarek kaukaski z
niemieckim, mial byc kaukaz ale chyba cos nie wyszlo :-)
pozdrowka
jarek

Użytkownik Tadeusz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97oe0m$1t1$...@n...onet.pl...