[OfiaraHejterkiCzyWyrzutowSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech

1. Data: 2020-03-19 13:24:49

Temat: [OfiaraHejterkiCzyWyrzutowSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ludzie odreagowali strach hejtem na lekarzu ktory im przywiozl z urlopu z Wloch
covida.
Czy on sam nie zniosl ze jako lekarz zawiodl sPOleczenstwo?
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wojciech-rokita-nie-
zyje-hejt-byl-przyczyna/x7c4ld9

2. Data: 2020-03-19 22:17:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
covida.
> Czy on sam nie zniosl ze jako lekarz zawiodl sPOleczenstwo?

Żal człowieka. Hejt swoją drogą.
Ja myślę, że po prostu w gonitwie za forsą zatracił proporcje i świadomość
WAGI tego, w jakim zawodzie pracuje o swojej ODPOWIEDZIALNOŚCI.
Hejt tylko SPOWODOWAŁ, że uświadomił sobie, czego narobił i że jego
lekarska kariera legła w gruzach - ale przez jego własną chciwość i
głupotę. Grodzki też sobie nagrabił.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-03-20 10:16:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 22:17, XL pisze:
covida.

Jasne. Wziął i specjalnie przywiózł. Cały kilogram.
Puknij się w łeb.

Nie zniósł takich jak ty.

zyje-hejt-byl-przyczyna/x7c4ld9

> Hejt swoją drogą.
> Ja myślę, że po prostu w gonitwie za forsą zatracił proporcje i świadomość
> WAGI tego, w jakim zawodzie pracuje o swojej ODPOWIEDZIALNOŚCI.

Nie, ty nie myślisz, ty celowo i bezczelnie kłamiesz. Jak zwykle.

"został objęty kwarantanną i nie ma kontaktu z pacjentami oraz
personelem. Na niektórych forach internetowych pojawiały się jednak
oskarżenia, że nie przestrzega kwarantanny. Szpital od razu dementował
te informacje."

Zabił go hejt takich trolli jak ty i mr.

> Hejt tylko SPOWODOWAŁ, że uświadomił sobie, czego narobił

Hejt od takich ludzi jak ty spowodował, że uświadomił sobie istnienie
takich ludzi jak ty.

> i że jego
> lekarska kariera legła w gruzach - ale przez jego własną chciwość i
> głupotę.

Zacznij zbierać na adwokata.

"Maksymiliana Maternę reprezentują dwaj mecenasi, w tym Sławomir
Gierada. W tej sprawie mamy też pełnomocnictwo córki pana profesora.
Sporządziliśmy zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Ono
prawdopodobnie w czwartek zostanie przesłane do Prokuratury Okręgowej w
Kielcach wraz z wnioskiem o zabezpieczenie przez policję danych
administratora zapisów forów internetowych, numerów IP, z których
zostały zamieszczone różne wpisy pomawiające pana profesora."

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/polska/news-prof-wojciech-rokita-ofiara-hejtu-bed
zie-zawiadomienie-do-pr,nId,4390554

> Grodzki też sobie nagrabił.

Powinnaś się leczyć. Najlepiej u Zięby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2020-03-20 15:21:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
covida.
> Czy on sam nie zniosl ze jako lekarz zawiodl sPOleczenstwo?

Teraz WSZYSTKO można zrzucić na ,,hejt", żeby uciszyć głos prawdy. Niektóre
grupy zawodowe są pod szczególną ochroną.
A na temat tej konkretnej sprawy w Kielcach się dużo mówi - co i jak się
działo. To nie tak wielkie miasto, aby ten czy ów nie widział osobiście
tego czy owego.
Większość ludzi idących na medycynę NIE BIERZE POD UWAGĘ skali
odpowiedzialnosci w tym zawodzie, po prostu nie biorą pod uwagę, że sami
staną kiedykolwiek wobec ostatecznego sprawdzianu swojej przydatnosci o
kompetencji do tego zawodu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-20 15:53:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 15:21, XL pisze:
zyje-hejt-byl-przyczyna/x7c4ld9

> Teraz WSZYSTKO można zrzucić na ,,hejt", żeby uciszyć głos prawdy.

Którą to prawdę jako jedyna poznałaś.

Bo widzisz, brednie antyszczepionkowców to nie jest prawda, a krytyka
antyszczepionkowców, to nie jest hejt.

> A na temat tej konkretnej sprawy w Kielcach się dużo mówi - co i jak się
> działo. To nie tak wielkie miasto, aby ten czy ów nie widział osobiście
> tego czy owego.

Oczywiście. Jak zwykle świętą prawdę na dany temat poznaje się od Antka
szwagra ciotecznej siostry, która wie to z pierwszej ręki od teściowej
Hani, która jechała taksówką, której kierowca mieszka trzy domy dalej od
sąsiada, którego kuzyn jest bliskim kolegą znajomego, który tam pracuje
na portierni i on osobiście widział, jak jego kolega z pracy, kierowca
karetki, kupuje papierosy w tym samym kiosku, w którym gazety kupuje ten
lekarz. To nie takie wielkie miasto jest i to prawda.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-03-20 16:45:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

https://tiny.pl/tz7pj

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-03-20 16:48:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
covida.
> Czy on sam nie zniosl ze jako lekarz zawiodl sPOleczenstwo?

Ona nie zawiedzie - to widać od razu. INNE NASTAWIENIE DO ZAWODU LEKARZA:
https://sport.radiozet.pl/Inne-sporty/Elise-Chabbey-
zatrudnila-sie-w-szpitalu-zeby-pomagac-z-koronawirus
em

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-20 18:09:12