Siedźcie w domach, PROSZĘ.

1. Data: 2020-03-16 01:32:46

Temat: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=83068914
0784839&id=102705994695678&_rdr

Ten ? lekarz ma rację!
W krajach ,,okołochińskich" nie ma epidemii. Jak oni to robią?
??
https://wiadomosci.onet.pl/politico/koronawirus-w-az
ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas
iadow-na/nv27h2y

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-16 02:26:05

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> ??
> https://wiadomosci.onet.pl/politico/koronawirus-w-az
ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas

Droga do ,,odporności zbiorowej" czy matematyczny wyścig z czasem?
https://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion
-zgonow/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-03-16 02:40:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ty siedz. Ja nie musze wiec ide sie biczowac... ;)

4. Data: 2020-03-16 08:19:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Ty siedz. Ja nie musze wiec ide sie biczowac... ;)

Siedzę. I tak zrobiłam sobie domową kwarantannę po tej dziwnej infekcji.
Jestem odpowiedzialna za innych, nie?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-16 09:48:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 07:19, XL pisze:

> Siedzę. I tak zrobiłam sobie domową kwarantannę po tej dziwnej infekcji.
> Jestem odpowiedzialna za innych, nie?

to jeszcze zarazasz czy juz nie?

--
gazebo

6. Data: 2020-03-16 10:32:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Ty siedz. Ja nie musze wiec ide sie biczowac... ;)

Siedzę. I tak zrobiłam sobie domową kwarantannę po tej dziwnej infekcji.
Jestem odpowiedzialna za innych, nie?
---
Nie. Bo nie przewidzisz nawet 1% KOnsekwencji swoich dzialan.
Swojom drogom ja tez 2 tyg temu mialem "dziwne" przeziembienie.
VitC zalatwila sprawe...ale niepewnosc co to bylo POzostala...
Robic testy? A jak wyjdom POzysrywne? Zona mnie POwiesi za jaj... ;P

7. Data: 2020-03-16 10:33:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Siedzę. I tak zrobiłam sobie domową kwarantannę po tej dziwnej infekcji.
> Jestem odpowiedzialna za innych, nie?

to jeszcze zarazasz czy juz nie?
---
Meza juz i tak zarazila. Pieklo jej nie minie ;P

8. Data: 2020-03-16 10:49:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 09:33, m...@g...com pisze:

> to jeszcze zarazasz czy juz nie?
> ---
> Meza juz i tak zarazila. Pieklo jej nie minie ;P

wiedzialem, ze jestes pedalem, kurwa, wiedzialem

--
gazebo

9. Data: 2020-03-16 10:50:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 09:32, m...@g...com pisze:

> [...]
> VitC zalatwila sprawe...ale niepewnosc co to bylo POzostala...
> Robic testy? A jak wyjdom POzysrywne? Zona mnie POwiesi za jaj... ;P

synku, znowu posty ci sie jebia

--
gazebo

10. Data: 2020-03-16 12:40:31