A gdzie antyszczepieńkowcy?

1. Data: 2020-03-14 22:09:38

Temat: A gdzie antyszczepieńkowcy?
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież mają co chcieli wreszcie ukochaną pandemię? Gdzie radosć na ulicach,
pochowali się, wszedzie na forach cisza.
Jakoś jak przy ich dupsku twoga a nie innych gdzieś pouciekali.
Za to kosciół przejął rolę publicznej głupoty za nich i msze mają być w czasach
zarazy. Co jest tu tradycją. Jeszcze procesje już co większe oszołomy organizują jak
kiedyś, a przecież zarazy najbardziej lubią zgromadzenia.
Ciekawe czy Polacy pozamykani w domach nadal bedą tak tolerować namnażanie zarazy,
przez oszołomów katolickich, organizujących msze i procesje?
W Koreii Południowej zaczeło się od koscioła, jedna chora poszła sobie na msze i
wywaliło że pozbierać się nie mogą. W Francji podobnie epidemia zaczeła się w
kościele. A teraz co, Polska ma umierać bo jakieś jebcy gromadzą sie na msze i
procesje? Ta lekcja którą pokazał kler, tym razem Polacy zapamietają, bo dotyczy
niemal wszystkich, a nie jakieś tam gwałty i rozpusta na obcych im dzieciach, co
głupi rodzice wprowadzili do koscioła. To jest uderzenie w całe społeczenstwo
zagrażające życiu i zdrowiu narodu. Oddawna okupant Watykański pokazuje że jest
wrogiem tego kraju, ale tak skrawkami, mniejszosciami, a teraz zagroził niemal
wszystkim obywatelom. Oj wywleczeni zostaną biskupi z tych swoich pałaców, a katole
rozfanatyzowane blagać bedą o Geauntanamo bo tym razem zagrażają egzystencji narodu.

2. Data: 2020-03-14 22:34:21

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://oko.press/ryzyko-zarazenia-w-kosciele-jest-b
ardzo-duze-panstwo-musi-wkroczyc-i-ma-do-tego-prawo/
?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0E
bZBebUIqeiHFR5d-WJ_0c7G6e1avMRqdPqsa6Oxc0J_qaVHs1boH
RRI#Echobox=1584110912

3. Data: 2020-03-14 23:13:01

Temat: Re: A gdzie antyszczepieńkowcy?
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.03.20 um 22:09 schrieb Lord Gender:
> Przecież mają co chcieli wreszcie ukochaną pandemię? Gdzie radosć na ulicach,
pochowali się, wszedzie na forach cisza.

Robia zapasy.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

4. Data: 2020-03-14 23:58:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przecież mają co chcieli wreszcie ukochaną pandemię? Gdzie radosć na ulicach,
pochowali się, wszedzie na forach cisza
---
Przefarbowali sie w antyKOsciolKOwych-co-siem-bojom-vira i ujadajom ile wlezie ;P

5. Data: 2020-03-15 00:29:25

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0E
bZBebUIqeiHFR5d-WJ_0c7G6e1avMRqdPqsa6Oxc0J_qaVHs1boH

Ale za to ryzyko zarażenia w supermarketach małe?

Czy "ż" media piszą coś o ryzyku zakażenia w supermarketach?
Jest coś w stylu np. "w markecie może przebywać max. 50 osób".

Nie ma czegoś takiego? Może "ż"-media wiedzą co pisać, a czego nie?

Aj, pijondze, pijondze, pijondze:)

6. Data: 2020-03-15 00:29:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> ---
> Przefarbowali sie w antyKOsciolKOwych-co-siem-bojom-vira i ujadajom ile wlezie ;P

Najwyraźniej nie rozumiesz, o co naprawdę chodzi ,,antyszczepionkowcom" ?
Bo że ten niedawno wypuszczony z psychuszki nie rozumie, to mi nie dziwota.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Piekło zamarzło ?
Tytan intelektu