papier toaletowy

1. Data: 2020-03-13 17:36:45

Temat: papier toaletowy
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

ktos kichnal a ludzie wykupili bo sie zesrali ze strachu, ja to widze
inaczej, jest tanszy niz chusteczki, aczkolwiek jest tu drugie dno,
robia sobie maseczki jak niegdys figurki
--
gazebo

2. Data: 2020-03-13 19:29:02

Temat: Re: papier toaletowy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.03.20 um 17:36 schrieb gazebo:
> ktos kichnal a ludzie wykupili bo sie zesrali ze strachu, ja to widze
> inaczej, jest tanszy niz chusteczki, aczkolwiek jest tu drugie dno,
> robia sobie maseczki jak niegdys figurki

Jest papier toaletowy roznych sortow! Troche mniej bylo kuchennych rolek
(moze grubsi uzyja do innych celow?), ale cos zabraklo wielu warzyw, a i
miesa bylo jakby mniej. Musielismy pojechac w inna okolice i tam bylo
wszystko. Jutro nie bede sprawdzal u Ruskich (mieszka tam sporo
rosyjskojezycznych i socjalnych), bo mamy zapasy na weekend, wiec
pojdziemy w bliskie gorki.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

3. Data: 2020-03-13 19:46:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 13 Mar 2020 19:29:02 +0100
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od ?????? ?????????? <s...@i...invalid> :

> [...]
>wszystko. Jutro nie bede sprawdzal u Ruskich (mieszka tam sporo
>rosyjskojezycznych i socjalnych), bo mamy zapasy na weekend, wiec

W wojsku żołnierze gazetami dupę podcierali, kroiło się na takie zgrabne arkusze i
wieszało na gwoździu, niestety, słabo się to w kiblu spłukiwało.
Trybuna ludu zawsze była pod ręką.

4. Data: 2020-03-13 20:38:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 18:46, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> wieszało na gwoździu, niestety, słabo się to w kiblu spłukiwało.

a myslisz, ze rybe to w co sie zawijalo? poza tym kibel narciarski rozni
sie od obecnych :]

--
gazebo

5. Data: 2020-03-13 20:45:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 marca 2020 20:38:48 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> a myslisz, ze rybe to w co sie zawijalo? poza tym kibel narciarski rozni
> sie od obecnych :]

Nic dfziwnago, że tylu na grypę Hong Kong (25 tys. w PRyL-u) wyiągnęło kopytka.
https://plus.gazetalubuska.pl/jak-pol-wieku-temu-wir
us-z-chin-zajrzal-prlowi-w-oczy-grypa-hongkong/ar/c1
5-14783426

Teraz mamy lepszy ponoć poziom higieny, ale też może być powtórka z rozrywki.

6. Data: 2020-03-13 21:02:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 19:45, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
5-14783426

> Teraz mamy lepszy ponoć poziom higieny, ale też może być powtórka z rozrywki.

jest, nie opanujemy tego, samo musi wygasnac

--
gazebo

7. Data: 2020-03-13 21:28:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
5-14783426

> Teraz mamy lepszy ponoć poziom higieny, ale też może być powtórka z rozrywki.

Gorzej, jak będzie powtórka z hiszpanki.
Tzn. taka dwuetapowa:
https://wielkahistoria.pl/najgorsza-epidemia-grypy-w
-historii-hiszpanka-1918-1919/?fbclid=IwAR0F-Udsq-FX
r6-qlP5u6nia4fsKHWRzVxVjU2VEmKYjI8CpJtRGHZ9d968

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-13 21:36:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> ktos kichnal a ludzie wykupili bo sie zesrali ze strachu, ja to widze
> inaczej, jest tanszy niz chusteczki, aczkolwiek jest tu drugie dno,
> robia sobie maseczki jak niegdys figurki

Tia, maseczki.
Po prostu czwórek nie myją, tylko rozmazują po nich ? papierem. ZAMIAST
SKORZYSTAĆ Z BIDETTY - rzeczy prostej i arcyprzydatnej.
Chińczycy i Azjaci Mniejsi używają papieru tylko do osuszenia ,,obszaru
strategicznego".
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-14 00:18:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

- pokaż cytowany tekst -
[...]
---
PO PRLu zostalo nam za duzo za malych lazienek. Bideta nie wstawisz.
Trzeba 3 POkolen. Na zestarzenie siem wielkiej plyty i nowe M4...
JaKO ludzKOsc nie dotrwamy ;)

10. Data: 2020-03-14 09:35:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> PO PRLu zostalo nam za duzo za malych lazienek. Bideta nie wstawisz.
> Trzeba 3 POkolen. Na zestarzenie siem wielkiej plyty i nowe M4...

Nie bidet, tylko bidetta :-)

http://www.lazienkowy.pl/obrazki3/bidetta_zamiennik_
bidetu_jak_nie_ma_mniejsca_intimaspa_250618.jpg

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Take me to church!
Jak przetrwac epi/pan-demie ;)