Zestarzeliśmy się ?

1. Data: 2020-03-15 00:31:47

Temat: Zestarzeliśmy się ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyż nie? Ile to już lat w tym samym gronie?
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-15 11:18:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mow za siebie ;P

3. Data: 2020-03-15 14:01:08

Temat: Re: Zestarzeliśmy się ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Mow za siebie ;P

Trele morele :-)
Ja zaczynam odczuwać starość - głównie po tym, że coraz bardziej mnie
przeraża głupota młodych ?
Jeśli chodzi o wygląd, to jak widziałeś, nie narzekam - ALE ILE TO ZACHODU
KOSZTUJE to szkoda gadać. Kiedyś się tylko twarz obmyło, włosy uczesało i
męski świat był u moich stóp ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-15 14:08:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Mow za siebie ;P

Trele morele :-)
---
Ja tam czuje tyKO ciezar swiadomosci ;)
Nawet nie odPOwiedzialnosci ale wiedziec
wiele to problem. Bo czesto nie ma co z
tym zrobic...

Ja zaczynam odczuwać starość
---
Na to jest tylKO jedna skuteczna metoda.
Fiknac na drugi swiat. Dzis wam latwiej.
Wystarczy koronavir 3 dni i PO krzyku ;P

5. Data: 2020-03-15 15:59:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Na to jest tylKO jedna skuteczna metoda.
> Fiknac na drugi swiat. Dzis wam latwiej.
> Wystarczy koronavir 3 dni i PO krzyku ;P

Staruch ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-03-16 01:06:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Staruch :)
---
POniedzielski tez cos o Tym...Mnie jak twierdzisz ;)
https://m.youtube.com/watch?v=GIxqCTwIIWE
https://youtube.com/watch?v=GIxqCTwIIWE

I alegorycznie na Swietokrzyskich rubiezach
o KOncu...oraz tesknocie za latem, latami i dniami:
https://m.youtube.com/watch?v=zzEOh4ZoURw
https://youtube.com/watch?v=zzEOh4ZoURw

7. Data: 2020-03-16 08:40:03

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.03.2020 o 00:31, XL pisze:
> Czyż nie? Ile to już lat w tym samym gronie?
> ?

Raczej - postarzeliśmy...:-) Ja dolączyłem od jakichś 12lat.

8. Data: 2020-03-16 08:47:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Raczej - postarzeliśmy...:-) Ja dolączyłem od jakichś 12lat.

Ja chyba od 2006...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-16 09:34:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/03/2020 o 23:31, XL pisze:
> Czyż nie? Ile to już lat w tym samym gronie?
> ?

grono odpadlo, nie ma juz ludzi, ktorzy pisza ciekawe rzeczy,
przepraszam Jakubie, ty jeszcze jestes, Sylvio jak dla mnie jest raczej
nowy, a Jacek wpadl na chwile, Trybuna nie znam i pojac nie moge, a ty
Kviacie jestes dla mnie swoistoscia sama w sobie

--
gazebo

10. Data: 2020-03-16 10:42:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ja chyba od 2006..
---
Czyzbym faktycznie najstarsiejszy Matuzalem? ;P
JaKOs tak 2000-2001.
Juz WTC siem jako staly bywalec rozwalKOwywalo

A gdzie antyszczepieńkowcy?
Piekło zamarzło ?
Tytan intelektu
Będzie jesienne tsunami?