Piekło zamarzło ?

1. Data: 2020-03-14 15:06:46

Temat: Piekło zamarzło ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak trwoga... Ot, i cały lewacki animusz koronkowy wirus trafił. Nawet
Ostaszewskie i Środy pomodlą się spokojnie w domowym zaciszu. Może nawet
sam GWniany Michnik...?

https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/onet-wirtualna
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-14 15:27:01

Temat: Re: Piekło zamarzło ?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 15:06, XL pisze:
> [...]
> sam GWniany Michnik...?
>
> https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/onet-wirtualna
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

Czyli jeszcze trochę potrwa zanim ten kraj stanie się normalny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2020-03-14 15:38:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Czyli jeszcze trochę potrwa zanim ten kraj stanie się normalny.

Pewnie następne 2000 lat. A coś ty sobie tam pod kopułką roił, mały
lewaczku?
Wyciągnij wnioski.
Msza w tvn to jak podanie pomocnej ręki - także i tobie ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-14 15:53:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 15:38, XL pisze:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Pewnie następne 2000 lat. A coś ty sobie tam pod kopułką roił, mały
> lewaczku?

A co ty prawaczku sobie uroiłaś?
https://www.newsweek.pl/polska/duzy-spadek-liczby-wi
ernych-w-kosciolach-prywatyzacja-wiary-wedlug-prof-m
ikolejki/mldtj0m

"Polska jest na drugim miejscu w Europie wśród najszybciej laicyzujących
się krajów. Większe tempo zmian ma tylko Irlandia. Proces pustoszenia
kościołów nie jest jednak prostym odejściem od religii. Według prof.
Zbigniewa Mikołejki trwa przyśpieszenie ,,prywatyzacji wiary" i łączy się
on z aferami pedofilskimi wśród księży. "

> Wyciągnij wnioski.
> Msza w tvn to jak podanie pomocnej ręki - także i tobie ?

Dostaną skargi za szerzenie ciemnoty, to się ogarną. A jak się nie
ogarną, to stracą kasę i tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-03-14 15:58:44

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> [...]
> sam GWniany Michnik...?
>
> https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/onet-wirtualna
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

USA/UK obrały inną drogę niż chińczyki. Pierwsi stawiają na naturalne
uodpornienie ludzi, drudzy izolują/dyscyplinują i mocno walczą.
Zobaczymy który model jest lepszy.

OT.
Czy Ikselka również robi truskawki?:)
https://youtu.be/n9JYlsrDblk

6. Data: 2020-03-14 16:16:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 marca 2020 15:07:44 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> sam GWniany Michnik...?
>
> https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/onet-wirtualna
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

Ostaszewska to się akurat zapewne modli do Yakushi Nyorai (????).
https://zbigniew-modrzejewski.webs.com/teksty/sutra_
medycyny.html

7. Data: 2020-03-14 18:40:49

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sam GWniany Michnik...?
>
> https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/onet-wirtualna
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

Przeciez Michnik ochrzcił w stanie wojennym własnego syna. No ale chyba ten chrzest
mu się nie przyjął :-).

8. Data: 2020-03-14 18:48:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konopny Nespresso <o...@g...com> wrote:

> [...]
>>

> USA/UK obrały inną drogę niż chińczyki. Pierwsi stawiają na naturalne
> uodpornienie ludzi, drudzy izolują/dyscyplinują i mocno walczą.

NAPRAWDĘ jest tylko jeden, uwierz:
NIE MA SKUTECZNEGO MODELU jeśli chodzi o modele tzw. modele racjonalne.
Kwestia jest tylko taka, czy gorszy od hiszpanki, czy nie, ile razy się
zmutuje do jesieni oraz w tym samym osobniku...
A mam spore obawy.

> OT.
> Czy Ikselka również robi truskawki?:)
> https://youtu.be/n9JYlsrDblk

Truskawki to ja w przerwie na odpoczynek ?
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2437854
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2363710
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2361818
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2361811
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2361808
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2358827
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2355823
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2344370
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2329768
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/2315244
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/1805369
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/1779065
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/1114931
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/969608
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/892361
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/892357
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/788551
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/450498
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/364665

Chyba starczy oglądania do jutra ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-14 19:03:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Ostaszewska to się akurat zapewne modli do Yakushi Nyorai (????).
> https://zbigniew-modrzejewski.webs.com/teksty/sutra_
medycyny.html

Wątpię. Jeśli już, to do Jahwe ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-03-14 19:06:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> wrote:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Przeciez Michnik ochrzcił w stanie wojennym własnego syna. No ale chyba
> ten chrzest mu się nie przyjął :-).

Raczej się przyjął, chyba że syn podlec, ale nie znam.
Znałam za komuny księdza w Bolminie, u którego wszystkie co bardziej grube
czerwone ryby dzieci i wnuczki chrzciły.
Co ciekawe, bieda u księdza aż piszczała. Na moje pytanie, czemu im te
dzieci chrzci, odpowiedział ,,A co dziecko winne, że ma podleca za ojca?"
Znalazłam się tam zresztą jako chrzestna jednego z tych dzieci, załatwiając
przedchrzcielne formalności. No i przy tej pierwszej wizycie tak sobie od
razu do serca przypadlismy we trójkę (ksiądz i ja z mężem), że posłał
gospodynię do piwniczki po wino własnej roboty i żeśmy na sprochniałych
schodkach starej, drewnianej plebanii ze dwie butelki czerwonego obalili
(tzn. tylko ja i ksiądz). A potem nam pokazał istne ,,u Pana Boga w ogródku"
- gdzie wieeeelkie niemal czterometrowe egzemplarze konopi czyniły tło dla
winnicy rosnącej na zboczu, i dla warzywnika, uli i sadu. Nie nieee,
konopie to tylko ,,dla ptaszków" były. I dla jednego starego wróbla, co
chodził na bosaka w spodniach na jednej szelce, w wielkim kapeluszu ?
TO BYŁO NAPRAWDĘ COŚ, wspominam do dziś. Dziś prawdziwych ogródków już nie
ma?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Tytan intelektu