Kviat widzów TVN ?

1. Data: 2020-03-15 19:08:40

Temat: Kviat widzów TVN ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,(...) Ta telewizja wychowała sobie i przywiązała do siebie widza
uważającego się za najlepszy możliwy model współczesnego obywatela takiego
kraju jak Polska, a w istocie będącego mieszanką leminga, pretensjonalnego
Europejczyka, pseudonowoczesnego postępowca, lewicowego tolerancjonisty,
pensjonarskiego światowca, progresywnego koniunkturalisty, politpoprawnego
oportunisty czy też antyklerykała. Ten widz to największy skarb TVN. Ten
widz przekłada się na wysokie udziały w tzw. komercyjnej części widowni,
czyli przekłada się na reklamy, a zatem na pieniądze. Idealny widz TVN ma
być właśnie mieszanką tego, co wymieniłem, bo taki widz ma dla tej stacji
największą wartość. (...)"

https://wpolityce.pl/m/media/423355-dlaczego-nie-war
to-miec-zludzen-ze-wlasciciel-zmieni-tvn

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-16 08:35:34

Temat: Re: Kviat widzów TVN ?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.03.2020 o 19:08, XL pisze:
> ,,(...) Ta telewizja wychowała sobie i przywiązała do siebie widza
> uważającego się za najlepszy możliwy model współczesnego obywatela takiego
> kraju jak Polska, a w istocie będącego mieszanką leminga

pretensjonalnego katolskiego nieuka, hipokryty, nacjonalisty,
pseudopatrioty, szowinisty, homofoba, politpoprawnego oportunisty,
patologicznego kłamcy pozbawionego skrupułów i moralności.
Ten widz to największy skarb TVpis. Idealny widz TVpis ma być właśnie
mieszanką tego, co wymieniłem, bo taki widz ma dla tej stacji największą
wartość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2020-03-16 08:37:52

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> największą wartość. (...)"
>
> https://wpolityce.pl/m/media/423355-dlaczego-nie-war
to-miec-zludzen-ze-wlasciciel-zmieni-tvn

Gdy usilnie chcemy widzieć diabła to w końcu go zobaczymy...A głupawym
amerykanizowaniu Polaków TVP już dawno zostawiła TVN w tyle.

4. Data: 2020-03-16 10:47:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to-miec-zludzen-ze-wlasciciel-zmieni-tvn

Gdy usilnie chcemy widzieć diabła to w końcu go zobaczymy...
---
Rownie dobrze mozna chciec zobaczyc Boga
TYm bardzie [jesli]ze faktycznie istnieje
[tak Bog jak i ten co chcial byc jak Bog] ;P

5. Data: 2020-03-16 11:06:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 10:47:13 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
> Rownie dobrze mozna chciec zobaczyc Boga
> TYm bardzie [jesli]ze faktycznie istnieje
> [tak Bog jak i ten co chcial byc jak Bog] ;P

Nikt jak Bóg ;)
Pamiętaj, świadomość Arya.
Naucz się być Nikim.
Jeśli (w swoich przekonaniach i pragnieniach) jesteś kimś, bo myślisz, że Bóg jest
kimś, umiera Bóg a pojawia się śmiertelnik.

6. Data: 2020-03-16 12:08:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 10:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Jeśli (w swoich przekonaniach i pragnieniach) jesteś kimś, bo myślisz, że Bóg jest
kimś, umiera Bóg a pojawia się śmiertelnik.

nikt nie zabrania sie przeistoczyc, czasem tylko zle to rozumiemy, o
jejku, mozna tez wskoczyc w karalucha

--
gazebo

7. Data: 2020-03-16 14:06:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nikt nie zabrania sie przeistoczyc, czasem tylko zle to rozumiemy, o
jejku, mozna tez wskoczyc w karalucha
---
Probowales? ;P
I tak ci zostalo? ;)))))

8. Data: 2020-03-16 14:09:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nikt jak Bóg ;)
[...]
Sorki. U nas jest odwrotnie. ;P
"Ja Jestem Tym Ktory Jest a ty jestes ta ktorej nie ma"

9. Data: 2020-03-16 15:56:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 13:06, m...@g...com pisze:
> nikt nie zabrania sie przeistoczyc, czasem tylko zle to rozumiemy, o
> jejku, mozna tez wskoczyc w karalucha
> ---
> Probowales? ;P
> I tak ci zostalo? ;)))))

podziwiam ciebie

--
gazebo

10. Data: 2020-03-16 16:00:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 14:09:54 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Sorki. U nas jest odwrotnie. ;P
> "Ja Jestem Tym Ktory Jest a ty jestes ta ktorej nie ma"

Wy "ż" nawet _piszecie_ w odwrotnym kierunku niż reszta.
To co się po Was spodziewać?

PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?
A gdzie antyszczepieńkowcy?