Kviat widzów TVN ?

61. Data: 2020-03-22 09:27:50

Temat: Re: Kviat widzów TVN ?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Bo to świetny patent - nie musieć pamiętać, jak było. Ja mam też patent
> fajny, który polega na tym, że nie kłamię. Żeby nie musieć pamiętać, co
> komu powiedziałam. Jest to super sprawa. W dodatku można się tego nauczyć
> ---
> Mam POdobnie, z lenistwa, wiec to bynajmniej nie kwestia wyuczenia ;)

Nie tylko, ale także.

> Dlatego zawsze wolalem rzeczywistosc POznac i jom zrozumiec zeby nie
> musiec pamietac regulek i wzorow ;)

Mam tak samo. Zawsze się dziwiłam, jak można się uczyć wzorów na pamięć,
bez zrozumienia. I po co, skoro po opuszczeniu szkoły tak wyuczone wzory
ulatują z pamięci jak stado spłoszonych ptaków
---
Jakich tam sploszonych. Wydumanych. Zycie to nie wykute formulki.
A jak ktos siem daje zrobic w "magnetofon" to POtem tylKO "odtwarza"
zamiast tworzyc. Ale to nie Zycie a tylKO wieloplaszczyznowa "reprodukcja" ;)