Kviat widzów TVN ?

51. Data: 2020-03-20 23:51:47

Temat: Re: Kviat widzów TVN ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Znac znalem ale wolalem zabyc. Dlatego pisze jak jest bo nie muszem pamietac jak
bylo ;)

Bo to świetny patent - nie musieć pamiętać, jak było. Ja mam też patent
fajny, który polega na tym, że nie kłamię. Żeby nie musieć pamiętać, co
komu powiedziałam. Jest to super sprawa. W dodatku można się tego nauczyć
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2020-03-21 08:10:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Mam POdobnie, z lenistwa, wiec to bynajmniej nie kwestia wyuczenia ;)
Dlatego zawsze wolalem rzeczywistosc POznac i jom zrozumiec zeby nie
musiec pamietac regulek i wzorow ;)

53. Data: 2020-03-21 10:54:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/03/2020 o 22:51, XL pisze:

> [...]
> fajny, który polega na tym, że nie kłamię. Żeby nie musieć pamiętać, co
> komu powiedziałam. Jest to super sprawa. W dodatku można się tego nauczyć

ROTFL

--
gazebo

54. Data: 2020-03-21 10:57:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/03/2020 o 21:25, m...@g...com pisze:

> a TY TO z ktorej czesci MIasta?
> ---
> z kazdeJ

A JEden skrecil w PRawo

--
gazebo

55. Data: 2020-03-21 11:03:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:31, m...@g...com pisze:

> Znac znalem ale wolalem zabyc. Dlatego pisze jakimi ludzie sa chujami
> i nic mi za to nie zrobia

TAK trzymaj
--
gazebo

56. Data: 2020-03-21 12:26:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/03/2020 o 11:03 gazebo wrote:
>Dlatego pisze jakimi ludzie sa chujami
>i nic mi za to nie zrobia
>TAK juz mam
---
KaliMentalista
Lamiesz konwencjem zasad
gdy ktos je zlamal pierwszy
zeby wykazac ze zasad siem nie lamie ;P
Tyle ze nie znasz POdstaw na jakich zasady majom sens ;))))
Bo to nie zasady stanowiom sens ale to z czego wynikajom.

57. Data: 2020-03-21 12:28:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A JEden skrecil w PRawo
---
A ten co mu to nie pasi
w lewo wprost na drzewo

58. Data: 2020-03-21 12:30:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 11:26, m...@g...com pisze:
> Dlatego pisze jakimi ludzie sa chujami
> i nic mi za to nie zrobia
> TAK juz mam

WIem
> [...]
> Tyle ze nie znasz POdstaw na jakich zasady majom sens ;))))
> Bo to nie zasady stanowiom sens ale to z czego wynikajom.

MOzesz MI na PLecy z ROzbiegu
--
gazebo

59. Data: 2020-03-21 12:31:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 11:28, m...@g...com pisze:
> A JEden skrecil w PRawo
> ---
> A ten co mu to nie pasi
> w lewo wprost na drzewo

UWazaj na SZyszki

--
gazebo

60. Data: 2020-03-21 15:06:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> ---
> Mam POdobnie, z lenistwa, wiec to bynajmniej nie kwestia wyuczenia ;)

Nie tylko, ale także.

> Dlatego zawsze wolalem rzeczywistosc POznac i jom zrozumiec zeby nie
> musiec pamietac regulek i wzorow ;)

Mam tak samo. Zawsze się dziwiłam, jak można się uczyć wzorów na pamięć,
bez zrozumienia. I po co, skoro po opuszczeniu szkoły tak wyuczone wzory
ulatują z pamięci jak stado spłoszonych ptaków.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?