Kviat widzów TVN ?

41. Data: 2020-03-19 19:26:32

Temat: Re: Kviat widzów TVN ?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 08:55, XL pisze:

> W dodatku echo GRAŁO, a nie BYŁO. Koncertu Wojskiego nie znają Polacy ?

ON nie zna, ja ZNam rowniez dowcip, jak tu pieknie, a echo KURWA URWA rwaaaa

--
gazebo

42. Data: 2020-03-19 20:15:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 marca 2020 14:34:12 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> Dlatego potrzebna jest (świadomość) Arya żeby ukatrupić Nocnego Króla.
> ---
> Nie da siem. Bo to byt wietrzny jak i my wszyscy.
> Kiedy ty w KOncu przestaniesz w bajki wierzyc
> i zwrocisz siem ku Prawdzie!? Albo Wiecznosc
> w szczesciu albo w nienawisci, placzu
> i zgrzytaniu zembami nie do zdarcia

Ale ja cię kocham miłością bliźniego człowieku, i ze względu na moje współodczuwanie
nieszczęść innych nie jest mi przyjemnie, jak się męczysz w swoich duchowych
rozterkach i lękach i zarażasz nimi innych zamiast rozpuścić intensywne negatywne
emocje w Białym Świetle i osiągnąć spokój Diamentowego Umysłu... to jest ten punkt
widzenia. Dlatego musisz mieć Świadomość Arya i polegać na (Diamentowej) Igle ;)

43. Data: 2020-03-19 21:31:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> W dodatku echo GRAŁO, a nie BYŁO. Koncertu Wojskiego nie znają Polacy ?

ON nie zna, ja ZNam rowniez dowcip, jak tu pieknie, a echo KOko oko ko o
---
Znac znalem ale wolalem zabyc. Scyzoryki winny znac:
Amoze som w studni...a moze POszli do lasu asu su u

44. Data: 2020-03-19 21:38:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

emocje w Białym Świetle i osiągnąć spokój Diamentowego Umysłu... to jest ten punkt
widzenia. Dlatego musisz mieć Świadomość A...
Nic nie muszem, ty tez a Swientyj sPOkoj juz mam ;P
Zeby doswiadczyc Pelni Radosci trzeba miec KOntrast...
Bajki go dajom tylko na sucho. Zycie jest na mokro.
Ze az siem mozna zsikac. Z radosci lub ze strachu
a nawet zesr... A ty chocbys siem zes...Tego nie
osiongniesz zadnom wschodniom miarom... ;P

45. Data: 2020-03-19 21:51:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:38, m...@g...com pisze:
> [...]
> Ze az siem mozna zsikac. Z radosci lub ze strachu
> a nawet zesr... A ty chocbys siem zes...Tego nie
> osiongniesz zadnom wschodniom miarom... ;P

a TY TO z ktorej czesci MIasta?

--
gazebo

46. Data: 2020-03-19 21:54:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:31, m...@g...com pisze:

> ON nie zna, ja ZNam rowniez dowcip, jak tu pieknie, a echo KURWA URWA rwaaaa
> ---
> Znac znalem ale wolalem zabyc. Dlatego pisze jakimi ludzie sa chujami i nic mi za
to nie zrobia

--
gazebo

47. Data: 2020-03-19 22:07:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> Diamentowego Umysłu... to jest ten punkt widzenia. Dlatego musisz mieć
> Świadomość Arya i polegać na (Diamentowej) Igle ;)

Co Ty bredzisz? Coś z ,,wielkiej prozy Sapkowskiego" może?
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

48. Data: 2020-03-19 22:44:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 21:07, XL pisze:

> Co Ty bredzisz? Coś z ,,wielkiej prozy Sapkowskiego" może?
> ?

kim on jest? sorry, teleturnieje mi sie pojebaly

--
gazebo

49. Data: 2020-03-20 22:25:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ze az siem mozna zsikac. Z radosci lub ze strachu
> a nawet zesr... A ty chocbys siem zes...Tego nie
> osiongniesz zadnom wschodniom miarom... ;P

z kazdeJ

50. Data: 2020-03-20 22:29:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ON nie zna, ja ZNam rowniez dowcip, jak tu pieknie, a echo beeeeeeeeeeeeeee....
> ---
Znac znalem ale wolalem zabyc. Dlatego pisze jak jest bo nie muszem pamietac jak bylo
;)

PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?
A gdzie antyszczepieńkowcy?